Gå til innhold
Hundesonen.no

Lill og Borzoi'ene!!!


Guest Lill

Recommended Posts

Vel, jeg heter Lill og er fra Andebu.. Nei feil, bor i andebu i helgene.... Er 16 år...Går på Melsom VGS sammen med Guro :D Bor på rom 108.. Men hvor ofte er jeg der? Hehe.. Never :D

Vel.... Hva mer? Joo hundene:p

Holder på med tre Borzoi'er som ikke er mine, men tremening min sin, men ho har sagt at jeg kan holde på med dem akkurat som om de var mine:D Og jeg gjør det:D Hakke noen bilder enda siden jeg ikke har fått sura meg til å ta noen:p

Natasha(Tasha): 3 år gammel. Skal ta ho med meg på leiern:D Lille stygge baæbien min:p Trener Agility med henne... Den enste "smarte" nok til det..hehe..Fikk valper får 15 uker siden og mista alt pelsen og ble bare styggere... Men nå begynner a å få det tilbake :D

Perita(Pita): 2 år gammel og hunden som jeg skal bruke i uttstilling hvis jeg klarer å surre meg til det:D Fin ho, men kan være.. litt... kremt... bestemt:p

Bertha: 7-8 år gammel tror vi.. Hehe.. Mammaen til Pita&Tasha... Fikk valper på samme tid som Tasha og mista alt pelsen og ble også stygg... Men det kommer tilbake! Vel... Hva kan man si? Ho forlater deg ALDRI no matter what ass... Trofast liten dum Borzoi:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...