tmp Skrevet 23. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2018 Et kjøp som aldri har blitt tatt i bruk og som tar unødvendig plass.. Så om noen er interessert så selger jeg gjerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 23. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2018 Hvor mye skal du ha for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 23. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2018 Tror jeg betalte for det noe iver 1000 kr. Høres 800 kr Ok ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 23. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2018 Høres fint ut. Går det greit å sende? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 24. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2018 30 minutter siden, Sprettballen skrev: Høres fint ut. Går det greit å sende? Det kan jeg sikkert få til send meg adressen så skal jeg sjekke ut og prøve å få sendt ila uken 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts