Jippi Jaja Skrevet 20. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2018 Innimellom kaster min hund opp etter å ha drukket vann. Hun er 9 mnd. Hund drikker, kanskje litt fort, og så kommer hele middagsmåltidet opp igjen. Dette har skjedd flere ganger. Hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2018 Antakelig - som du sier selv - at hun drikker for fort Kanskje du kan gi vann i maten når hun skal spise, evt gi henne bare små "porsjoner" med vann flere ganger i stedet for ei stor skål? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 20. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2018 Eller sånn roadrefresher skål? Da er det en plate nedi skåla som de må dytte ned for å drikke, gjør at det ikke går an å kaste i seg vann på samme måten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jippi Jaja Skrevet 20. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2018 Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulrikke Skrevet 20. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2018 Sånn har to av mine tre gjort. De har det med å drikke sjelden men mye, og gulper vann. Har de nettopp spist, kommer maten også. Er det lenge siden de har spist kommer det bare vann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 20. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2018 En av våre gjorde det der noen ganger som unghund. Eneste vi gjorde var å begrense drikkingen(dvs. at han fikk drikke like mye, men ikke like fort.) Avbrøt drikkingen noen ganger hvis han stod og forsøkte å tømme skålen i én slurk, og da kastet han ikke opp lengre. Da han ble litt eldre forsvant problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2018 Min hund gjorde dette hele livet. Som de andre sier, begrens drikkingen. Iskaldt vann kan også fremprovosere oppkast, så server det gjerne lunkent. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasadena Skrevet 21. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2018 Kjøp skåler som står i høyt og regulerbart stativ. Så slipper de å svelge i oppoverbakke. De spiser og drikker roligere når skålen er i passe høyde. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts