Anni Skrevet 6. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 Scott er familiehunden for meg og foreldrene mine? Han blir 8 år, så godt voksen?Han elsker mat, pinner, bamser, mennesker, tur og være i hundebarnehagen ? Han er alltid i godt humør, og hvis man kommer hjem etter en sliten dag finner han alltid en måte å få deg til å smile på?❤ Han kan mye og en del triks, men han er også en "skal bare" hund. Eksempel hvis man roper på han så skal han bare snuse på noen lukter først, bare sjekke ut hva det er først, bare hilse på den personen der så kommer jeg ?? Han finnes bare snill og god ?❤ En ting som er litt rart er at han er ikke redd fyrerkeri i det hele tatt, men han tror støvsugeren er ett monster som skal drepe han ??? 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 6. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 Fin sjokoklump! Min er også litt skal-bare 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 6. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 Så fin! De sjokolade brune Labrador'ene er aller finest, synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 Fin herremann Vet du hvor han er fra / hvor han er kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni Skrevet 6. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 3 timer siden, Poter skrev: Fin sjokoklump! Min er også litt skal-bare Hehe?? Kanskje det er en labbeting ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni Skrevet 6. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 7 minutter siden, Mardina skrev: Så fin! De sjokolade brune Labrador'ene er aller finest, synes jeg Jeg syns også de brune er finest Var på grunn av meg det ble en brun labrador i familien ? 5 minutter siden, Kangerlussuaq skrev: Fin herremann Vet du hvor han er fra / hvor han er kjøpt? Var fra en dame som heter Hilde Knudsen men husker ikke helt hvor. Men det kan jeg finne ut av? står vel sikkert noe i papirene hans vil jeg tro, eller så vet nok mamma det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piglet Skrevet 7. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2018 13 timer siden, Anni skrev: Hehe?? Kanskje det er en labbeting ? Fin labbis-gutt! Tror kanskje det er en retriever-ting, min golden er også en skal-bare-hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni Skrevet 7. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2018 2 timer siden, Piglet skrev: Fin labbis-gutt! Tror kanskje det er en retriever-ting, min golden er også en skal-bare-hund. Hehe? Da er det nok en retriever ting ??? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts