QUEST Skrevet 3. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2017 Med tanke på den andre tråden her inne der det ble diskutert hvorvidt man virkelig var glad i hundene sine hvis man ikke husket om man hadde hatt 8 eller 9 hunder.. Vel, det er kanskje på tide å stå frem og si det som det er.. Jeg vet ikke engang hvor mange hunder jeg har nå.. Jeg tipper det er over 100 men jeg er ikke sikker, de befinner seg i ulike rom i huset. Noen har jeg kjøpt men mange er omplasseringshunder. Jeg må jo også bare innrømme at jeg til og med har fransk bulldog..til og med med bare ett øye..Det andre forsvant nok under lek.. Flere hoarders her? Spoiler 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 3. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2017 Nope. Ikke sånne, de samler bare støv. Jeg hater å tørke støv. Derimot, så vet jeg faktisk ikke hvor mange hunder jeg har hatt. Vet hvor mange jeg har nå da, det er jo noe 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 3. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2017 Jeg vet hvor mange hunder jeg har (hatt) Katter derimot... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 3. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2017 17 minutter siden, Pringlen skrev: Nope. Ikke sånne, de samler bare støv. Jeg hater å tørke støv. Derimot, så vet jeg faktisk ikke hvor mange hunder jeg har hatt. Vet hvor mange jeg har nå da, det er jo noe Støv?? Trekk for gardinene og demp belysninga.. Menne..er det ikke flere krushundhoardere her inne? Noen flere fra flokken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 3. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2017 40 minutter siden, Pringlen skrev: Nope. Ikke sånne, de samler bare støv. Jeg hater å tørke støv. Derimot, så vet jeg faktisk ikke hvor mange hunder jeg har hatt. Vet hvor mange jeg har nå da, det er jo noe Jammen Er det ikke STØVere du har da??? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 3. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2017 17 minutter siden, Shokata skrev: Jammen Er det ikke STØVere du har da??? Feil støv. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 3. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2017 1 time siden, Shokata skrev: Jammen Er det ikke STØVere du har da??? PLING! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts