Pringlen Skrevet 23. November 2017 Rapporter Share Skrevet 23. November 2017 Akkurat nå, QUEST skrev: Pfft,pfft..det finnes da mye billig og bra sofaer på bruktbutikker! Jah, brukte bare et halvt år på å finne riktig bruktsofa (mens jeg fablet om hvite microfibesaker, godt fornuften tross alt vant...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 23. November 2017 Rapporter Share Skrevet 23. November 2017 Akkurat nå, Pringlen skrev: Jah, brukte bare et halvt år på å finne riktig bruktsofa (mens jeg fablet om hvite microfibesaker, godt fornuften tross alt vant...) Et halvt år på å finne en sofa? Tuller du? og HVIT sofa når man har hund.( eller i det hele tatt for den del..) jøsses da skulle jeg hatt minst to inneboende hushjelper! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 23. November 2017 Rapporter Share Skrevet 23. November 2017 Akkurat nå, QUEST skrev: Et halvt år på å finne en sofa? Tuller du? og HVIT sofa når man har hund.( eller i det hele tatt for den del..) jøsses da skulle jeg hatt minst to inneboende hushjelper! Nei, det sa den fungerende hjernecella også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts