Pringlen Skrevet 23. November 2017 Rapporter Skrevet 23. November 2017 Akkurat nå, QUEST skrev: Pfft,pfft..det finnes da mye billig og bra sofaer på bruktbutikker! Jah, brukte bare et halvt år på å finne riktig bruktsofa (mens jeg fablet om hvite microfibesaker, godt fornuften tross alt vant...) Siter
QUEST Skrevet 23. November 2017 Rapporter Skrevet 23. November 2017 Akkurat nå, Pringlen skrev: Jah, brukte bare et halvt år på å finne riktig bruktsofa (mens jeg fablet om hvite microfibesaker, godt fornuften tross alt vant...) Et halvt år på å finne en sofa? Tuller du? og HVIT sofa når man har hund.( eller i det hele tatt for den del..) jøsses da skulle jeg hatt minst to inneboende hushjelper! 1 Siter
Pringlen Skrevet 23. November 2017 Rapporter Skrevet 23. November 2017 Akkurat nå, QUEST skrev: Et halvt år på å finne en sofa? Tuller du? og HVIT sofa når man har hund.( eller i det hele tatt for den del..) jøsses da skulle jeg hatt minst to inneboende hushjelper! Nei, det sa den fungerende hjernecella også 1 Siter
Recommended Posts