Vilje Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Etter at Vilje ble operert vil jeg gjerne komme i gang med litt styrketrening av han. Ønsker derfor å kjøpe utstyr fra Fitpaws. Både bein, stor peanøtt, pods og balansebrett. Kan hente i Oslo/Asker/Bærum/Drammen osv. Rop ut om noen har noe liggende de kunne tenke seg å bli kvitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maries Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Akkurat nå, Vilje skrev: Etter at Vilje ble operert vil jeg gjerne komme i gang med litt styrketrening av han. Ønsker derfor å kjøpe utstyr fra Fitpaws. Både bein, stor peanøtt, pods og balansebrett. Kan hente i Oslo/Asker/Bærum/Drammen osv. Rop ut om noen har noe liggende de kunne tenke seg å bli kvitt. Jeg skal ikke selge noe, men kan tipse om hvor jeg har funnet rimeligst utstyr:) http://www.hundiform.no/produkter.html Hun er i Oslo innimellom (familie) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Jeg kjøper det mest fra Catch https://www.kreativhund.no/categories/fitpaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Om du skal til D4A har jeg hørt at det skal være en del tilbud på fitpawsutstyr der. Ei som driver med rehab fra Brummunddal kommer oppover og skal ha stand og hadde tenkt til å kjøre en kampanje på de produktene. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 50 minutes ago, Turb said: Om du skal til D4A har jeg hørt at det skal være en del tilbud på fitpawsutstyr der. Ei som driver med rehab fra Brummunddal kommer oppover og skal ha stand og hadde tenkt til å kjøre en kampanje på de produktene. nedover* Fitpaws har ganske jevn utsalgspris, følg med i norsk agilityside og finn ol om folk selger. Men jeg har liksom aldri noe behov for å "kvitte" meg med det for jeg trenger det alltids til en eller annen hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maries Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 52 minutter siden, Turb skrev: Om du skal til D4A har jeg hørt at det skal være en del tilbud på fitpawsutstyr der. Ei som driver med rehab fra Brummunddal kommer oppover og skal ha stand og hadde tenkt til å kjøre en kampanje på de produktene. Vet du hva bedriften heter? Jeg trenger noe mer utstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 nedover* Fitpaws har ganske jevn utsalgspris, følg med i norsk agilityside og finn ol om folk selger. Men jeg har liksom aldri noe behov for å "kvitte" meg med det for jeg trenger det alltids til en eller annen hund. Nå høres du ut som mamma. Vet du ikke at vi bor på toppen av værlda [emoji23] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Just now, Turb said: Nå høres du ut som mamma. Vet du ikke at vi bor på toppen av værlda Alle jeg kjenner fra hamar mener at det er oppover til oslo, jeg blir helt gal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Folk og geografi altså... *himle* Selvsagt er det NEDOVER når man kjører sørover - og OPPOVER når man kjører nordover... også er det BORTOVER når man kjører øst-vest 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Just now, Siri said: Folk og geografi altså... *himle* Selvsagt er det NEDOVER når man kjører sørover - og OPPOVER når man kjører nordover... også er det BORTOVER når man kjører øst-vest Men hva om du bor nede i en dal og skal opp pä höyfjellshotellet som ligger sör av din aktuelle posisjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2017 Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev: Men hva om du bor nede i en dal og skal opp pä höyfjellshotellet som ligger sör av din aktuelle posisjon? Da skal men selvsagt OPP - høyde trumfer retning Innen en viss radius 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts