Gå til innhold
Hundesonen.no

Snoffe sin 1.september efit


Recommended Posts

Skrevet

Sto opp i 7 tiden, fikk ikke sove så slapp ut hønene

IMG_20170901_072037962.thumb.jpg.e160d00e4cd583e1653e8a8ba9f90a22.jpg

Arwen ble med ut :ahappy:

IMG_20170901_072055820.thumb.jpg.6eeaeebe1b98c92756d3f920e0408bdc.jpg

Klokken 8 sover Casper fremdeles :lol:

IMG_20170901_080422811.thumb.jpg.e0dd382c7e4916c7d320d9cbd75c4820.jpg

Klokken 9 har Casper fått luftet seg, jeg har ryddet litt og funnet frem litt høst pynt :ahappy: fant ut jeg ikke kunne ha det på denne måten, kattene hadde tatt det med en gang :lol:

IMG_20170901_085301288.thumb.jpg.154b2e0e14f0ea9134bc1a7f673542b4.jpg

Klokken 10 

Casper har gått å lagt seg igjen, så jeg må vente med å re opp sengen :P

IMG_20170901_090446300.thumb.jpg.3bf7887fb5af9156c5d297b6e35a806f.jpg

Klokken 11

Har vi vært å gitt hønene restemat (se kjelen på bordet :P ) og skal begynne å rengjøre hos dem.

IMG_20170901_100517341.thumb.jpg.5429c115bdac1ac401d3611ab33a90e8.jpg

Klokken 12

Er vi fremdeles i hagen, og jeg har tatt meg en tur for å prate litt med tuppene :ahappy:

Dette er Dronning Silvia

IMG_20170901_100539271_HDR.thumb.jpg.28f5e493620d004c35774b1256ed09b6.jpg

Og dette er Målfrid

IMG_20170901_100544737_HDR.thumb.jpg.73172fca7c1b1c24c826f6de9fe1dc45.jpg

 

Klokken 13 

Ser jeg på Gray's anatomy

IMG_20170901_112012216_BURST001.thumb.jpg.80d76a223a0aad2fd7dc2b4a8b1a8816.jpg

Klokken 14 

Er vi  ute i hagen igjen. Gubben hjelper meg med å bygge flere rugekasser. Men akkurat her har vi en liten leke pause med Casper

IMG_20170901_100640045.thumb.jpg.2830b8045d31a5f04906f1a903bf28cf.jpg

Han gadd ikke løpe så langt :lol:

IMG_20170901_100657983_HDR.thumb.jpg.07e703c88c6a4ae394378c2e8bd0a571.jpg

Klokken 15 

Ser jeg mer Gray's anatomy

IMG_20170901_120838190.thumb.jpg.3ab464b2ba17c63fb96ab7acaefff977.jpg

Klokken 16

Er vi hjemme fra butikken en tur, og Harry Potter halsbåndet mitt har kommet:bananas:

IMG_20170901_152126816.thumb.jpg.3003602d39e314e0cc5e7adfdc7990f0.jpg

Klokken 17 

Ser vi mer Gray's anatomy :P

IMG_20170901_154723565.thumb.jpg.dd5bdf34d74415c8aac393ca49093933.jpg

Klokken 18

Fremdeles gray's anatomy :lol:

IMG_20170901_170744085.thumb.jpg.133a3f990241eec2c11c26b88ffc1f36.jpg

Klokken 19

Har Casper overtalt meg til en tur

IMG_20170901_183438620.thumb.jpg.5efdd2c3067bee052a7fac787e6dfe91.jpg

IMG_20170901_192035968.thumb.jpg.fc4fc24a0c3002442cb1f403ab5f3895.jpg

Klokken 20 

Så fikk Casper middag. Og siden Arwen var der også så måtte prinsessen få noe godt hun å :aww: Alfred kom rett etterpå, så han slapp bilde :P

IMG_20170901_201225206.thumb.jpg.cd63d62cd3417a594f8d6f38ac40fde4.jpg

IMG_20170901_201315774.thumb.jpg.06e953773e2f408ef5eb91f57d1af4d9.jpg

Klokken 21

Ser vi enda mer Gray's anatomy.

Jepp, jeg ser mye når jeg først ser :P

IMG_20170901_210628640.thumb.jpg.9a2ac07deca2db5a42d321c03ea95d20.jpg

Så stakk vi en tur på butikken, og jeg kjøpte for å lage brød. Tror klokken var 23 når jeg begynte å bake. Men fant ut jeg gir meg med bilder nå, dere får ha en god natt :)

IMG_20170901_224756701.thumb.jpg.bb6988114f39f7c7ba64a6c269a430f7.jpg

 

IMG_20170901_140900804_HDR.jpg

  • Like 9
Skrevet

Så fin dag :ahappy:

Dronning Silvia var bare kul :lol:

Hadde blitt sånn hvis jeg hadde tatt bilde hver gang jeg også såg på serie, men for meg traff det aldri med klokken og at jeg gjorde noe annet :lol:

Dødskult halsbånd! Nemi må også få seg noe HP relatert snart :wub:

  • Like 1
Skrevet
Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

Så fin dag :ahappy:

Dronning Silvia var bare kul :lol:

Hadde blitt sånn hvis jeg hadde tatt bilde hver gang jeg også såg på serie, men for meg traff det aldri med klokken og at jeg gjorde noe annet :lol:

Dødskult halsbånd! Nemi må også få seg noe HP relatert snart :wub:

Når jeg først setter i gang med serier så tar det helt av :lol: har kommet til sesong 7 på bare noen uker :P og da har jeg ikke sett hver dag heller :lol:

Elsker halsbåndet! Harry Potter :wub:

 

Skrevet
Akkurat nå, Snoffe skrev:

Når jeg først setter i gang med serier så tar det helt av :lol: har kommet til sesong 7 på bare noen uker :P og da har jeg ikke sett hver dag heller :lol:

Elsker halsbåndet! Harry Potter :wub:

 

Ja det gjør gjerne det :lol: Jeg ser på Good Witch nå alene, og Limitless med kjæresten :lol:

Har sett på diverse HP halsbånd her også, men må ha penger først, akkurat nå er hun dyr nok i drift på medisiner :P men når kjæresten har Manchester United halsbånd, så er det bare rettferdig at jeg har Harry Potter relatert? sant? :lol:

Skrevet
Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

Ja det gjør gjerne det :lol: Jeg ser på Good Witch nå alene, og Limitless med kjæresten :lol:

Har sett på diverse HP halsbånd her også, men må ha penger først, akkurat nå er hun dyr nok i drift på medisiner :P men når kjæresten har Manchester United halsbånd, så er det bare rettferdig at jeg har Harry Potter relatert? sant? :lol:

Ja, det konsert dessverre. Jeg var så heldig å få mitt i gave av svigermor :ahappy: hun så ikke helt det fantastiske med HP da :lol:Definitivt!!

  • Like 1
Skrevet
Akkurat nå, Snoffe skrev:

Ja, det konsert dessverre. Jeg var så heldig å få mitt i gave av svigermor :ahappy: hun så ikke helt det fantastiske med HP da :lol:Definitivt!!

Da har hun gått glipp av noe :wub:

  • Like 1
Skrevet
3 timer siden, Teserere skrev:

Det er så koselig med høns! Vurder å begynne med det selv :ahappy: får du egg hver dag? 

Syntes selv det er veldig trivelig med høner :ahappy:

Foreløpig får vi egg hver dag, men det kan komme perioder der de ikke legger like mye egg. Nå har ikke vi raser som er kjent for å legge masse egg, så hvis man kjøper seg en eller to gode eggleggere så vil jeg tro man sikrer seg bedre :)

 

Skrevet
Akkurat nå, Stine skrev:

For noen søte høner! :wub: Casper og Arwen og da :wub:

Hvor er halsbåndet kjøpt?

Takk :ahappy:

Halsbåndet har jeg kjøpt på Etsy, du finner mer hvis du søker på "Harry Potter dog collar"

https://www.etsy.com/no-en/listing/479869355/marauders-map-martingale-collar-dog?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=harry potter dog collar&ref=sr_gallery_1

  • Like 1
Skrevet

Deilig når de faktisk har begynt å legge egg. Jeg er oppvokst med høns, vi hadde oppvarmet hønsehus og fikk egg året rundt, selvom vi ikke hadde italienere :)

Mine favoritter fra barndommen er gul Orpington, jærhøns og brahma :wub:

  • Like 1
Skrevet
1 time siden, Teserere skrev:

Deilig når de faktisk har begynt å legge egg. Jeg er oppvokst med høns, vi hadde oppvarmet hønsehus og fikk egg året rundt, selvom vi ikke hadde italienere :)

Mine favoritter fra barndommen er gul Orpington, jærhøns og brahma :wub:

Så herlig! 

Vi har to Brahmane høner, Målfrid og Erna :ahappy: de er virkelig flotte høns, og spesielt hanene er nydelige! 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...