Gå til innhold
Hundesonen.no

Maria og Tibbene

Maria87

Recommended Posts

Skrevet

Heeeey!!

Jeg er en 17 år gammel jente som bor vest i Oslo. Jeg har tre tibetanske terriere. En mindre rase med en del hår og masse personlighet. Alle er norsk og svensk champion :D:D

Jeg driver masse med utstilling, og drar landet rundt for å delta. (dro helt alene til tromsø med 2 hunder :-o ) Handler også andres hunder. Har stilt ut mange raser, alt fra boxer og dalmantiner til puddel og papillon. Handler fast for en person som har Chinese Crested og Bichon Frisé. Bare ELSKER utstilling :D:D Ellers rir jeg, er sammen med venner, jobber eller trener.

Min mor og jeg driver oppdrett av Tibetansk Terrier, men når jeg blir litt eldre kommer jeg nok til å starte med Chinese Crested også, kanskje med Amrikansk Cocker og Löwchen i tillegg. Får se :D

Det er bare å besøke hjemmesiden vår(selv om jeg er litt flau for at den ikke er oppdatert på minst 100år :roll: , men holder på med en ny :( ) : http://home.no.net/dokiapso

Det var litt om meg, gleder meg til å komme litt mere inn i dette nettstedet :D

Skrevet

Hei hei

Velkommen hit... Leste at du drev å handlet Chinese crested

Har selv en puff som jeg skal stille en del... (Hvis hun er bra) :D Tror faktisk jeg har sett deg en gang på utstilling med chinese crested... Handler du for Qu Ya va?

Lykke til videre med hunden...

Skrevet

Hei husker desverre ikke hvordan hunden så ut.... :oops: Men jeg mener jeg så deg på valpeshow i BB hallen på sørumsand... Jeg stilte en svart og hvit puff...

Skrevet

Hei og velkommen :D

Tibetanske terriere er så utrolig nyyyydelige, elsker den rasen. Har utrolig lyst på en sånn... eller en westie. De er også utrolig nydelige :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...