Gå til innhold
Hundesonen.no

Maria og Tibbene


Maria87

Recommended Posts

Heeeey!!

Jeg er en 17 år gammel jente som bor vest i Oslo. Jeg har tre tibetanske terriere. En mindre rase med en del hår og masse personlighet. Alle er norsk og svensk champion :D:D

Jeg driver masse med utstilling, og drar landet rundt for å delta. (dro helt alene til tromsø med 2 hunder :-o ) Handler også andres hunder. Har stilt ut mange raser, alt fra boxer og dalmantiner til puddel og papillon. Handler fast for en person som har Chinese Crested og Bichon Frisé. Bare ELSKER utstilling :D:D Ellers rir jeg, er sammen med venner, jobber eller trener.

Min mor og jeg driver oppdrett av Tibetansk Terrier, men når jeg blir litt eldre kommer jeg nok til å starte med Chinese Crested også, kanskje med Amrikansk Cocker og Löwchen i tillegg. Får se :D

Det er bare å besøke hjemmesiden vår(selv om jeg er litt flau for at den ikke er oppdatert på minst 100år :roll: , men holder på med en ny :( ) : http://home.no.net/dokiapso

Det var litt om meg, gleder meg til å komme litt mere inn i dette nettstedet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Velkommen hit... Leste at du drev å handlet Chinese crested

Har selv en puff som jeg skal stille en del... (Hvis hun er bra) :D Tror faktisk jeg har sett deg en gang på utstilling med chinese crested... Handler du for Qu Ya va?

Lykke til videre med hunden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...