Tomine Skrevet 8. August 2017 Rapporter Skrevet 8. August 2017 Når hunden har fylt 2 år så går den i åpen klasse som også hunder under 8 år gjør. Konkurrerer da hunden på 2 år for hunder på 2 års alder eller konkurrer hunden på 2 år mot alle i åpen klasse altså mot alle hunder fra 2 år til 8 år? Blir det da dumt å stille ut unge hunder på 2 år da? Jeg har flere hunder jeg kan velge mellom å stille ut så derfor jeg lurer. Siter
Siri Skrevet 8. August 2017 Rapporter Skrevet 8. August 2017 De konkurrerer mot alle som stiller i åpen klasse (mellom 15 mnd og oppover...), uavhengig av alder. Man kan jo selv velge hvilken klasse man melder på sin hund i (unghunder og juniorer over 15 mnd kan også meldes på i åpen klasse - om det er lurt er jo en annen sak) - og hunder over 8 år kan like gjerne gå i åpen klasse som i veteranklasse om man ønsker det. Man konkurrerer dog ikke mot champions før man kommer i beste hannhund/tispeklasse. 2 Siter
Bellare Skrevet 8. August 2017 Rapporter Skrevet 8. August 2017 Når hunden har fylt 2 år så går den i åpen klasse som også hunder under 8 år gjør. Konkurrerer da hunden på 2 år for hunder på 2 års alder eller konkurrer hunden på 2 år mot alle i åpen klasse altså mot alle hunder fra 2 år til 8 år? Blir det da dumt å stille ut unge hunder på 2 år da? Jeg har flere hunder jeg kan velge mellom å stille ut så derfor jeg lurer. Melder du på i åpen klasse, går du mot alle andre som også har meldt på i åpen klasse [emoji5] Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 1 Siter
Tomine Skrevet 8. August 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2017 Oki. Har kun hunder som alle går i åpen klasse tispe. Alle er fylt 2 år og er under 8 år. Så da lønner det seg nok å vente med yngste tispa mi på 2,5 år i ett år eller to og heller stille ut de eldre. Hun på 2,5 er ikke så moden ennå som å stille ut i voksen klasse hvis hun da stiller mot alle. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.