Debbie Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 Er det noen som har tatt kanalbåtene i Telemark, og overnattet på hotellet. Er det mulighet med hund på noen av stedene? Ser for meg at bussen kan bli et problem. Båt opp, buss ned i tilfelle uten overnatting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 Ikke bodd på hotellet men tatt båten fra Dalen til Lårdal med tre borzoier for å gå Lårdalstigen tilbake. Null problem med hund på båten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 Tok Viktoria fra Skien til Ulefoss og det var uten problemer mitt i værste fellesferien. Jeg var ute med hunden. Jeg fikk han da på bussen ned igjen. Ring dem som har med det å gjøre om du får med deg hunden på buss og hotell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 2. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 Hei, takk da skal jeg jommen ringe å høre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts