Manoshka Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Skrevet 25. Juli 2017 Når kan begynne å jogge med en valp/unghund (veldig forsiktig, jeg er i dårlig form )? Hunden min er snart 8 måneder, en welsh springer spaniel. Hvordan gå frem, hvor langt, underlag osv? Siter
Kaja Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Skrevet 25. Juli 2017 Jeg jogget med min Vorsteh fra 7 mnd. Han fikk gå litt løs, eller løpe på plass/trekke litt innimellom. Løp da enten i skogen eller på grusveier. Begynte med 3 ish km og økte fort til 5 (og da orket ikke jeg lenger ) Er hunden i grei form fra før er ikke 5km i menneskejoggetempo spesielt mye. 1 Siter
Artemis Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Skrevet 25. Juli 2017 Hvis du er i dårlig form og skal starte forsiktig så ville jeg ikke tenkt noe mer på det. Hunden tåler nok fint å være med på dine joggeturer uten noe mer tilretteleggelse. 1 Siter
Manoshka Skrevet 26. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2017 Takk, da ser det ut som jeg ikke har noen unnskyldning lenger 1 Siter
Recommended Posts