Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet
1 time siden, MegaMarie skrev:

Da ser det ut som at jeg har fått meg rom i et bofellesskap på Charlottelund. De var veldig glad i hunder, så dette lover godt! :ahappy: Spennende! 

Så bra! :) Fra Charlottenlund er det ikke lange biten til skog og mark, samt flere fine plasser både for å lufte og trene hund. 

Skrevet
11 hours ago, MarieR said:

Riktig side av byen det! :D Og som Christine sier, veldig fint ifht turterreng etc :) Håper du vil trives!

Så bra jeg valgte rett side av byn! Dette er kjempe spennende! :) 

Skrevet
På 18.7.2017 at 8:30 PM, MegaMarie skrev:

Da ser det ut som at jeg har fått meg rom i et bofellesskap på Charlottelund. De var veldig glad i hunder, så dette lover godt! :ahappy: Spennende! 

Har bodd i området der i et par år, kjempefint! Savner den delen av byen, men vi flyttet for å få mer plass :) 

• Like 1
  • 3 weeks later...
Guest Christine
Skrevet

Jeg har plukket én flått som hunden har fått her i byen i år, og det er en økning på 100% i forhold til tidligere år :PSist gang jeg plukket flått av hund uten å reise til flått-landskap er vel en 8 ish år siden? Jeg har hunder som ruller i lyngen, går i høyt gress og som går under busker - så hadde det vært mye flått her skulle de helt klart fått flere i og med at jeg aldri bruker flåttmiddel. 

Skrevet
53 minutes ago, Kristiin said:

Ikke fått noe i år :) Aldri brukt flåttmiddel

14 minutes ago, Christine said:

Jeg har plukket én flått som hunden har fått her i byen i år, og det er en økning på 100% i forhold til tidligere år :PSist gang jeg plukket flått av hund uten å reise til flått-landskap er vel en 8 ish år siden? Jeg har hunder som ruller i lyngen, går i høyt gress og som går under busker - så hadde det vært mye flått her skulle de helt klart fått flere i og med at jeg aldri bruker flåttmiddel. 

Ah! Så deilig :D Vi har hatt veldig lite her i år og, men har plukket et par fra hundene. Men da slipper jeg å bekymre meg for det!

Pakket og klar for avreise i morgen :hyper::frantics: Skrekkblandet fryd! 
Tar en natt i Ålesund på veien opp for å besøker en kompis og oppleve byen litt. Så jeg er fremme i Trondheim tirsdag. Hvis noen vil møte oss for turer blir jeg veldig glad! Jeg kjenner det er rart å flytte til et sted jeg ikke aner noe om turområder :o

• Like 1
Guest Christine
Skrevet
Akkurat nå, MegaMarie skrev:

Ah! Så deilig :D Vi har hatt veldig lite her i år og, men har plukket et par fra hundene. Men da slipper jeg å bekymre meg for det!

Pakket og klar for avreise i morgen :hyper::frantics: Skrekkblandet fryd! 
Tar en natt i Ålesund på veien opp for å besøker en kompis og oppleve byen litt. Så jeg er fremme i Trondheim tirsdag. Hvis noen vil møte oss for turer blir jeg veldig glad! Jeg kjenner det er rart å flytte til et sted jeg ikke aner noe om turområder :o

@Kristiin bor ikke langt unna deg og midt i fint turområde :) Er bare å sende PM så kan jeg vise deg tur- og treningsområder. 

Skrevet
11 minutes ago, Christine said:

@Kristiin bor ikke langt unna deg og midt i fint turområde :) Er bare å sende PM så kan jeg vise deg tur- og treningsområder. 

Jippi!!! ? Da sees vi nok en dag snart!

Skrevet
14 minutter siden, MegaMarie skrev:

Hvor får man tak i vom i Trondheim? Noe sted det er billigere? 

hund som hobby på lade har bra utvalg, men vet ikke om noen andre ligger under i pris da. 

• Like 1
Skrevet
2 minutter siden, MarieR skrev:

hund som hobby på lade har bra utvalg, men vet ikke om noen andre ligger under i pris da. 

Jaros Hund (facebook) mener jeg fører billigere vom, de deler også opp. Eventuelt zoo1(?) i klæbu :)

Skrevet
1 hour ago, MarieR said:

Takk for svar! Jeg bor veldig nærme Lade, så tenkte å kjøre innom der :) 

1 hour ago, Kristiin said:

Jaros Hund (facebook) mener jeg fører billigere vom, de deler også opp. Eventuelt zoo1(?) i klæbu :)

Takk! Skal sjekke det ut :) 

Skrevet
7 minutter siden, MegaMarie skrev:

Takk for svar! Jeg bor veldig nærme Lade, så tenkte å kjøre innom der :) 

Du får bedre pris ved større innkjøp på HsH, og så slipper du å kjøre til Melhus :) 

• Like 1
Skrevet
31 minutes ago, Line said:

Du får bedre pris ved større innkjøp på HsH, og så slipper du å kjøre til Melhus :) 

Type hvis du kjøper 10 pølser eller noe? :) I Bergen hadde de ofte at man fikk den 11 pølsen gratis eller noe slikt. 

Skrevet
9 hours ago, MegaMarie said:

Type hvis du kjøper 10 pølser eller noe? :) I Bergen hadde de ofte at man fikk den 11 pølsen gratis eller noe slikt. 

Husker ikke, men de har forskjellige dealer da de har hele sortimentet.

• Like 1