Gå til innhold
Hundesonen.no

MegaMarie flytter til Trondheim!


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Guest Christine
1 time siden, MegaMarie skrev:

Da ser det ut som at jeg har fått meg rom i et bofellesskap på Charlottelund. De var veldig glad i hunder, så dette lover godt! :ahappy: Spennende! 

Så bra! :) Fra Charlottenlund er det ikke lange biten til skog og mark, samt flere fine plasser både for å lufte og trene hund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2017 at 8:30 PM, MegaMarie skrev:

Da ser det ut som at jeg har fått meg rom i et bofellesskap på Charlottelund. De var veldig glad i hunder, så dette lover godt! :ahappy: Spennende! 

Har bodd i området der i et par år, kjempefint! Savner den delen av byen, men vi flyttet for å få mer plass :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest Christine

Jeg har plukket én flått som hunden har fått her i byen i år, og det er en økning på 100% i forhold til tidligere år :PSist gang jeg plukket flått av hund uten å reise til flått-landskap er vel en 8 ish år siden? Jeg har hunder som ruller i lyngen, går i høyt gress og som går under busker - så hadde det vært mye flått her skulle de helt klart fått flere i og med at jeg aldri bruker flåttmiddel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutes ago, Kristiin said:

Ikke fått noe i år :) Aldri brukt flåttmiddel

14 minutes ago, Christine said:

Jeg har plukket én flått som hunden har fått her i byen i år, og det er en økning på 100% i forhold til tidligere år :PSist gang jeg plukket flått av hund uten å reise til flått-landskap er vel en 8 ish år siden? Jeg har hunder som ruller i lyngen, går i høyt gress og som går under busker - så hadde det vært mye flått her skulle de helt klart fått flere i og med at jeg aldri bruker flåttmiddel. 

Ah! Så deilig :D Vi har hatt veldig lite her i år og, men har plukket et par fra hundene. Men da slipper jeg å bekymre meg for det!

Pakket og klar for avreise i morgen :hyper::frantics: Skrekkblandet fryd! 
Tar en natt i Ålesund på veien opp for å besøker en kompis og oppleve byen litt. Så jeg er fremme i Trondheim tirsdag. Hvis noen vil møte oss for turer blir jeg veldig glad! Jeg kjenner det er rart å flytte til et sted jeg ikke aner noe om turområder :o

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, MegaMarie skrev:

Ah! Så deilig :D Vi har hatt veldig lite her i år og, men har plukket et par fra hundene. Men da slipper jeg å bekymre meg for det!

Pakket og klar for avreise i morgen :hyper::frantics: Skrekkblandet fryd! 
Tar en natt i Ålesund på veien opp for å besøker en kompis og oppleve byen litt. Så jeg er fremme i Trondheim tirsdag. Hvis noen vil møte oss for turer blir jeg veldig glad! Jeg kjenner det er rart å flytte til et sted jeg ikke aner noe om turområder :o

 

@Kristiin bor ikke langt unna deg og midt i fint turområde :) Er bare å sende PM så kan jeg vise deg tur- og treningsområder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, MarieR said:

hund som hobby på lade har bra utvalg, men vet ikke om noen andre ligger under i pris da. 

Takk for svar! Jeg bor veldig nærme Lade, så tenkte å kjøre innom der :) 

1 hour ago, Kristiin said:

Jaros Hund (facebook) mener jeg fører billigere vom, de deler også opp. Eventuelt zoo1(?) i klæbu :)

Takk! Skal sjekke det ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...