Lica Skrevet 6. Juli 2017 Rapporter Skrevet 6. Juli 2017 Hei! Godbiter til hund som er på forstadiet til nyresvikt... Noen med erfaring på området som har noen tips? Det kan ikke være for mye proteiner i dem og proteinene skal helst være sammensatte. Hunden har for mye proteiner i urinen, men for lite i blodet.. Proteininnholdet i blodet ligger på 12g/dl og skal ligge på 18g/dl. Hunden er superkresen, men tar i mot alle tips. Siter
Symra&Pippin Skrevet 6. Juli 2017 Rapporter Skrevet 6. Juli 2017 Jeg bruker agurk og gulrot som godbiter til Pippin. Han elsker det. Siter
Lica Skrevet 6. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2017 1 time siden, Symra&Pippin skrev: Jeg bruker agurk og gulrot som godbiter til Pippin. Han elsker det. Det er jo verdt et forsøk Gjør du noe med dem eller gir du dem slik de er? Siter
Symra&Pippin Skrevet 6. Juli 2017 Rapporter Skrevet 6. Juli 2017 50 minutter siden, Lica skrev: Det er jo verdt et forsøk Gjør du noe med dem eller gir du dem slik de er? Bare kutter opp i litt store biter. 1 Siter
Tempus Skrevet 8. Juli 2017 Rapporter Skrevet 8. Juli 2017 Da vi hadde hund med nyresvikt kjøpte vi Hills K/D våtfôr og tørket i ovnen 1 Siter
Lica Skrevet 9. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2017 16 timer siden, Tempus skrev: Da vi hadde hund med nyresvikt kjøpte vi Hills K/D våtfôr og tørket i ovnen Det kunne kanskje vært noe. Jeg skal teste det ut, takk ! Siter
Recommended Posts