SaraSL Skrevet 6. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2017 valpen vi har har begynt å bjeffe en del nå. hvordan skal vi "straffe" valpen for å bjeffe. på den voksne hunden har vi sprute flaske med vann, men kan jo ikke bruke den på valpen. noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 6. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2017 Ville fjernet valpen fra situasjonen den bjeffer i, og belønnet for å være rolig. Litt vanskelig å gi tips utover det synes jeg, når jeg ikke vet noe mer om i hvilke situasjoner valpen bjeffer, hvorfor den bjeffer osv. Ikke noe glad i metoder som å sprute vann, eller kjefte noe særlig. Lær evt inn en stille-kommando (tror man kan finne filmer av det på YouTube). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 6. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2017 Jeg ville begynt med å distrahere. Hvis det er noe spesifikt valpen reagerer på utenfor så ville jeg prøvd å være i forkjøpet. Altså følge med når den kikker ut, og prøve å avlede før den rekker å reagere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 6. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2017 hun bjeffer mest når hun leker, enten med oss eller vår andre hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 6. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2017 14 minutter siden, SaraSL skrev: hun bjeffer mest når hun leker, enten med oss eller vår andre hund Da ville jeg avbrutt leken når hun bjeffer 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts