Therese,Bonzo&Nemo Skrevet 5. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2017 Heisann Ble anbefalt å ta en titt innom her for noen uker siden og vips så var vi registrert. Jeg heter Therese og er 23år bor i Trondheim. Har to Shetland sheepdogs, Bonzo på 5år og Nemo på 1år. De brukes begge til både Agility og Rally-lydighet. Vi har også prøvd oss litt i Lydighet og nettopp begynt med litt Nosework. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 5. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2017 Velkommen kjempefine hunder du har 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 5. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2017 På tide at du meldte deg inn ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2017 Velkommen! Så søte hunder, den røde hadde litt colliepreg på hodet? Litt kraftigere enn jeg er vant til å se sheltiene. Fin altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese,Bonzo&Nemo Skrevet 6. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2017 9 timer siden, Teserere skrev: Velkommen! Så søte hunder, den røde hadde litt colliepreg på hodet? Litt kraftigere enn jeg er vant til å se sheltiene. Fin altså Takk Ja han er en veldig stor sheltie (46-47cm og 13,5kg) med et kraftig hode! Tror han har noen amerikanske linjer bak seg også og de er ofte litt kraftigere/grovere Mange som tror han er en liten collietispe! haha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 6. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2017 Velkommen Therese ? Gutta dine er bare gode som gull ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts