Gry83 Skrevet 27. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2017 Er det noen som vet hvor lang holdbarhetsdato det er på blodpulver? Er det som med andre "tørrvarer" at det holder leeenge...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 7 timer siden, Gry83 skrev: Er det noen som vet hvor lang holdbarhetsdato det er på blodpulver? Er det som med andre "tørrvarer" at det holder leeenge...? Jeg har en boks blodpulver stående. Den er vel 4 år nå. Oppbevares tørt, mørkt og kjølig. Ikke noe galt med den enda *banker i bordet*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 Jeg sjekka ene boksen jeg har i huset, og den er stemplet holdbar tre år fremover i tid. Holdbarhetsdatoer settes som regel med god margin, så regner vel egentlig med at den nok er holdbar 4 år fremover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 Den boksen jeg har med blodpulver står det 6 måneder etter åpnet. Jeg skal kun bruke til blodspor, ikke kosttilskudd, så jeg kommer ikke til å bry meg så hardt om den 6 månedern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts