Monikawt Skrevet 30. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2017 Hvem skal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 30. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2017 Jeg har meldt på begge snuppene, men stiller bare Nora siden Sanna er helt uten pels! Også stiller jeg broren til Sanna 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 30. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2017 Vi var påmeldt, men så ble det dommerbytte, så jeg har bedt NKK om å få tilbake påmeldingsavgiften. Sendte mail om det forrige mandag, og har ikke mottatt svar, men forventer at det går i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2017 2 hours ago, SFX said: Vi var påmeldt, men så ble det dommerbytte, så jeg har bedt NKK om å få tilbake påmeldingsavgiften. Sendte mail om det forrige mandag, og har ikke mottatt svar, men forventer at det går i orden. Kan en be om å få igjen penga pga familiebytte? Som dere skjønner, så er knertis påmeldt, men hun bor ikke hos meg lenger, så akkurat det med utstilling blir litt plundrete. Mulig Aiko og jeg tar turen for å heie, men jeg feirer bursdagen min mer eller mindre hele dagen, så jeg kommer bare dersom det er tidlig oppmøte for raser jeg er interessert i. Lykke til, alle som stiller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 30. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2017 9 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: Kan en be om å få igjen penga pga familiebytte? Som dere skjønner, så er knertis påmeldt, men hun bor ikke hos meg lenger, så akkurat det med utstilling blir litt plundrete. Mulig Aiko og jeg tar turen for å heie, men jeg feirer bursdagen min mer eller mindre hele dagen, så jeg kommer bare dersom det er tidlig oppmøte for raser jeg er interessert i. Lykke til, alle som stiller! Hahahaha, jeg tror kanskje ikke det går innunder regelverket, nei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2017 Jeg skal være ringsekretær, aner ikke hvilken ring/raser enda, men kanskje jeg ser noen av dere der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 30. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2017 Akkurat nå, Snøfrost skrev: Jeg skal være ringsekretær, aner ikke hvilken ring/raser enda, men kanskje jeg ser noen av dere der? Kanskje på drever? jeg skal stille Aron 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 31. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2017 søndag her. De er trege med programmet. Danskene sendte ut startnr til Vejen for en uke siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Jeg og Alba skal Første gang jeg stiller egen hund på år og dag, grugleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klinkekula Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Skal søndag, med to whippeter. Sammen med ca 73 andre whippeter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Skal dit på søndag med min ene whippet blir spennende, selvom jeg helst skulle funnet på noe annet gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 2. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Skal ikke likevel, drever skal visst i ringen på søndag..Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Jeg skal ikke stille selv, men fôrvert skal Så jeg skal bare stå som publikum på søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 7 hours ago, klinkekula said: Skal søndag, med to whippeter. Sammen med ca 73 andre whippeter ? 38 minutes ago, Carro92 said: Skal dit på søndag med min ene whippet blir spennende, selvom jeg helst skulle funnet på noe annet gitt.. Da ser jeg dere, er ringsekretær for whippet på søndag Chihuahua på lørdag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havalapp Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Jepp, finsk lapphund, søndag ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 22 hours ago, puddellover said: Jeg og Alba skal Første gang jeg stiller egen hund på år og dag, grugleder meg! Det går så fint så! Jeg skal å kikke på puddellover og Alba Ja, og se på hanner, selvsagt. Skal alltid se på hanner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts