Wildlife Skrevet 23. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2017 Hei hei. Vi henta valp 13.mai. pga noe tull i systemet til nkk så ble ikke kullet ferdig registrert før ca 16.mai. Oppdretter sa hun ikke kunne registrere oss som eigere før dette. Det skal være i orden og vi har fått registreringsbevis. Men... vi står jo ikke oppført som eier noe sted. Sist fikk vi en mail om å bekrefte dette ganske kjapt. Ser på min side på nkk og der er hun ikke oppført hos oss. Hvor lang tid tar det? Vi har ikke fått beskjed på mail om å bekrefte det enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2017 Kontakt NKK. Noen ganger blir det opprettet ny eier, selv om dere finnes i systemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 23. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2017 Sikker på at det har blitt brukt samme email adresse som den som er knyttet til NKK? Jeg gjorde den feilen en gang, brukte en annen adr. Da ble det jo bare surr Hunden stod på meg, men da på en annen konto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 23. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2017 Skal være den samme min. Jeg står som medeiger på den nye og eiger på den gammle. Han står som eiger på den nye. Må gjerne sjekke at oppdretter har meødt inn eierskifte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts