Wildlife Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2017 Stussa litt over noe når malamute-valpen vår går. Jeg syns hun har litt rare bevegelser til tider i bakbeina. Ser litt hjulbeint og stiv ut på en måte. Er dette normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2017 Vanskelig å si utfra en beskrivelse. Kan du ta video? Er jo normalt at valper har vel, valpete bevegelser. Noe som til tider kan se litt krøkkete og fælt ut. Noen er litt mer ustabile og "rotete" enn andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2017 Jeg tror jeg alltid har vært litt sånn...ehhhhhhh... når jeg har sett bakbeinsbevegelsene til mine valper opp gjennom årene. Jeg har vært dønn sikker på at de hadde HD, alle mann, og nå sist da Yasmine var valp, så var det ikke bare jeg som påpekte at hun bevega seg veldig rart (før hun ble 4-5 mnd). Vi trodde vel aldri det skulle bli noe særlig ut av henne da.. men alle som en har hatt fine bakbein som voksne Kanskje du kan forsøke å filme? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 18. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2017 Skal prøve det. ☺ Fikk nok litt panikk når jeg så ei tispe på 10 mnd med samme gåstil for ett par uker siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts