Yodel Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Skrevet 14. Mai 2017 Er så stolt av søsteren min Ina, som har laget dette fantastiske veganske produktet. MYE arbeid er gjort, men det trengs store summer egenkapital for å få et lite firma opp og gå. Du kan bidra ved å gå til denne linken. Her finner du også mer informasjon om produktet- se videoen og scroll nedover for å lese mer om QUINI <3 https://bidra.no/…/null/1ba33ef1-9815-497f-9fc1-82dfee908b59 Vi trenger hjelp for å få dette fantastiske, sunne, bærekraftige, MELKEFRIE og GODE produktet i hyllene! Du kan bidra ved å vippse, eller du kan velge "belønning" (der du også kan få produkter tilsendt- se høyresiden av linken). ALLE monner drar Kjenner du kanskje noen som også kunne tenke seg å bidra? Del- del! 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Skrevet 14. Mai 2017 Står det kan hentes sentralt i Bergen. Vet du hvor det vil si? Siter
Yodel Skrevet 14. Mai 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2017 14 minutter siden, WelshenNemi skrev: Står det kan hentes sentralt i Bergen. Vet du hvor det vil si? Det blir på en veggisrestaurant, men det er ikke helt avklart hvilken enda Siter
WelshenNemi Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Skrevet 14. Mai 2017 22 minutter siden, Yodel skrev: Det blir på en veggisrestaurant, men det er ikke helt avklart hvilken enda Ja ok. Bor ikke i Bergen, så er et stykke å hente ? kunne tenkt meg å smake. Siter
Yodel Skrevet 14. Mai 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2017 52 minutter siden, WelshenNemi skrev: Ja ok. Bor ikke i Bergen, så er et stykke å hente ? kunne tenkt meg å smake. Ja, men du KAN smake Om du velger "belønning" (på høyre side om du scroller ned på linken) kan du bidra- men samtidig velge smaksprøver, eller t.o.m. abbonemment Siter
WelshenNemi Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Skrevet 14. Mai 2017 13 minutter siden, Yodel skrev: Ja, men du KAN smake Om du velger "belønning" (på høyre side om du scroller ned på linken) kan du bidra- men samtidig velge smaksprøver, eller t.o.m. abbonemment Ja var det jeg gjorde, men sto at det måtte hentes i Bergen. Siter
Yodel Skrevet 14. Mai 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2017 2 timer siden, WelshenNemi skrev: Ja var det jeg gjorde, men sto at det måtte hentes i Bergen. Det er flere belønninger, den første må hentes. Den som er hakket lenger ned leveres Dvs. "6 quini sendt hjem" 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Skrevet 14. Mai 2017 Ja, men vil gjerne vite at det er spiselig først må tenke litt på det, men bidrar nok på et eller annet vis. Trenger mer vegansk utvalg. 1 Siter
Recommended Posts