Isabel Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Skrevet 31. Januar 2006 Hei! Jeg heter Isabel Jensen og er 15 og en god veninne av Line og Jenny(som vel begge er her inne stadig vekk) Jeg har desverre ikke hund selv, men skal da prøve å få overtalt moren min da.. Har noen års erfaring med Labrador og Golden Retriver, og trente en Golden tispe til hun ble god i lydighet(ikke prøvd på Konkuranser, men tror hun kunne ha hevdet seg i klasse 1) Ellers driver jeg med Kaninhopping og har 6 kaniner her hjemme Så nå skal det bli morro å følge med her inne og kanskje jeg skal få begynne med å trene lydighet og Agility med en Weaten Terrier Klemmer fra Isabel
Synne Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Skrevet 31. Januar 2006 hei å velkommen hit! bare spør om du lurer på noe
Silje Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 Velkommen hit til oss! Lurer du på noe så bare spør. Håper du vil trives her!
Mirai Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Skrevet 2. Februar 2006 Hei og velkommen hit til oss Håper du vil trives! Hvis du lurer på noe er det bare å spørre i vei!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar