Lunatic Skrevet 21. Mars 2017 Rapporter Skrevet 21. Mars 2017 Jeg selger unna en del hundeutstyr. Alt er brukt på enten labradortispe (55cm, ca 30kg) eller tervuerentispe (ca 58cm, 18kg). Link til annonse Pris er diskuterbar. Kan sendes, men da betales porto av kjøper. Har også noe vom (0,5kg) som selges for 10,- pr stk: - 3 Active m laks - 1 Active - 10 valp Siter
Kaisen Skrevet 22. Mars 2017 Rapporter Skrevet 22. Mars 2017 Hvor holder du til? Litt intr i V&H til valp hvis det slipper å sendes Siter
Annik Skrevet 22. Mars 2017 Rapporter Skrevet 22. Mars 2017 Jeg er muligens interessert i kennel-kløven! Må bare høre med samboeren om vi skal satse på å kjøpe en brukt, eller om vi skal gå for spesialsydd Siter
Lunatic Skrevet 22. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2017 1 time siden, Kaisen skrev: Hvor holder du til? Litt intr i V&H til valp hvis det slipper å sendes Jeg glemmer alltid å skrive det Holder til i Oslo, rett ved Bjerkebanen. Går på skole i sentrum, så kan også møtes der om det passer bedre. 1 time siden, Annik skrev: Jeg er muligens interessert i kennel-kløven! Må bare høre med samboeren om vi skal satse på å kjøpe en brukt, eller om vi skal gå for spesialsydd Just say the word Siter
Kaisen Skrevet 22. Mars 2017 Rapporter Skrevet 22. Mars 2017 1 time siden, Lunatic skrev: Jeg glemmer alltid å skrive det Holder til i Oslo, rett ved Bjerkebanen. Går på skole i sentrum, så kan også møtes der om det passer bedre. Søren, jeg bor i stavanger Siter
Orca Skrevet 22. Mars 2017 Rapporter Skrevet 22. Mars 2017 jeg kan godt ta alle vommene! Gjerne den kjølebagen og i samme slengen Siter
Lunatic Skrevet 23. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2017 7 timer siden, Orca skrev: jeg kan godt ta alle vommene! Gjerne den kjølebagen og i samme slengen Da er de dine. Vi skal ikke få til en tur samtidig? Det har blitt så lenge siden Siter
Orca Skrevet 23. Mars 2017 Rapporter Skrevet 23. Mars 2017 1 time siden, Lunatic skrev: Da er de dine. Vi skal ikke få til en tur samtidig? Det har blitt så lenge siden Woho! Dixie har blitt så mye bedre i magen sin av vom. Ja, det hadde vært kjempekoselig! Du har jo ikke truffet Lottus enda. Kanskje vi kan treffes i helgen? Søndag kanskje? Jeg er ikke så god på planlegging om dagen pga masteroppgaven, men bør greie få til noe Siter
Lunatic Skrevet 23. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2017 11 timer siden, Orca skrev: Woho! Dixie har blitt så mye bedre i magen sin av vom. Ja, det hadde vært kjempekoselig! Du har jo ikke truffet Lottus enda. Kanskje vi kan treffes i helgen? Søndag kanskje? Jeg er ikke så god på planlegging om dagen pga masteroppgaven, men bør greie få til noe Jeg er fri på søndag, så det passer bra. Trenger å komme meg litt ut Vi kan jo meldes litt nærmere 1 Siter
Shokata Skrevet 13. Juni 2017 Rapporter Skrevet 13. Juni 2017 Du skulle ikke mot formodning ha den nomeselen fremdeles? Jeg er interessert i såfall! (ønsker halsmål og ryggmål bare ) Siter
Recommended Posts