fjellgeita Skrevet 12. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2017 Hei! Jeg er nødt til å ha hunden min i bilen et par timer hver ettermiddag pga jobb. Jeg synes det begynner å bli i varmeste laget allerede nå når sola står på. Er det noen som har erfaring med å sette inn en vifte i bilen som gjør at hunden kan sitte der selv på varmere dager? Vil en vifte være nok til å holde en behagelig temperatur? Vil selvsagt ikke gjøre dette midt på sommeren, men det hadde kanskje vært en mulighet når på våren? Blir takknemlig for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2017 Prøv å finne en som kan kobles til strømuttaket (sigarettenneren) i bilen, de med batterier er noe herk synes jeg. Lett å glemme å skru av, aldri nok batterier osv. Å parkere bilen i skyggen funker nok også bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellgeita Skrevet 12. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2017 Takk for tips, det skal jeg sjekke ut. Parkeringsplassen på jobb har ikke skygge i det hele tatt, typisk nok... Jeg har sett litt på denne, kanskje det kan være noe? https://www.voffen.no/products/burvifte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 12. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2017 Hjelper nok ikke bare med en vifte hvis bilen står i sola, da må du solskjerme bilen - en reflekterende matte på frontruta + en stor silver shade-duk over resten av bilen (+ åpne vinduer). 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 12. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2017 Da jeg hadde stasjonsvogn med takluke så åpnet jeg litt bak på luka i låst stilling også sto takluka litt oppe i skyggen da så ble det kaldere inne i bilen enn på utsiden midt på sommeren. Nå så vilel jeg kjøpt silvershade duk til å ja over bilen og litt lufting så hunden får luftsirkulasjon . Men allerede vilel jeg begynt med å ha vinduet i lufte stilling på varme dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts