Gå til innhold
Hundesonen.no

Gøyale "Vokt deg for hunden"-skilt?


Recommended Posts

Jeg har kjøpt hus (yay!) og sa opp avtalen med alarmselskapet. Jeg har jo en svær bikkje som kan spise opp tyvene og dessuten er jeg ikke så engstelig av meg. Men jeg lurte litt på om jeg skulle gi folk et hint om at det var hund i hus, med for eksempel et "vokt deg for hunden"-skilt. Men et morsomt, ironisk, originalt et :P Mest for gøy altså :)

Har dere noen slike, eller har dere sett noe som kunne passet? Eventuelt bare "Her bor"-skilt med hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dette en stund :P Laget på Skiltmax ut fra eget hode. Det var i den tiden jeg faktisk hadde gneldrebikkje. Nå har jeg ikke det lengre :P 

462042_4443853776996_1210643327_o.jpg?oh

Og så hadde jeg dette: 
Det står: Alarmsystem! Her vokter en schäferhund! Og så samme bilde som ovenfor. Det er dessverre borte :( Det hang på døra mi i denne leiligheten men så var det borte en dag :/ 

775683_10203687734936425_227016347737932

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gøyale forslag! :D Kom gjerne med flere!

Har på en måte ikke lyst å få "dama med den gale mannevonde hunden"- ryktet på meg (selv om det sikkert kommer til å skje, for folk skjønner ikke hunder), samtidig som det hadde vært veldig greit at det ikke sprang barn forbi terassen på tomta mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...