Gå til innhold
Hundesonen.no

Gaver?


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

jada,jeg kan lage!

Legg ut bilder.

Jeg skal reise til sverige nå, men kan du hente bilder fra min hjemmeside? www.webhund.tk Har hatt litt problemer med den, men håper den virker:) Jeg vil ha bilder av den korthårede Border collie tispen på den:) Gjerne en gull Award også ;) Hvis ikke du vil hente fra hjemmesiden, kan jeg legge ut når jeg kommer hjem fra behandlingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd ihvertfall! ;)

nanagavettakk.gif

gavesimbanana.gif

gavenana.gif

awardsimbanana.gif

Komentar??

Jeg ser dem ikke, jeg ser ingen av de du har laget her på første siden, og ikke halvparten av de på andresiden heller ;)

Men de på side 3 ser jeg, merkelig... det virker jo som om "alle andre" ser de?

De jeg ser er i alle fall LEKKRE ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal reise til sverige nå, men kan du hente bilder fra min hjemmeside? www.webhund.tk Har hatt litt problemer med den, men håper den virker:) Jeg vil ha bilder av den korthårede Border collie tispen på den:) Gjerne en gull Award også ;) Hvis ikke du vil hente fra hjemmesiden, kan jeg legge ut når jeg kommer hjem fra behandlingen ;)

Jeg har hatt mye problemer med hjemmesiden, skal legge den på en ny server :P Nå sitter jeg i sverige, så jeg kan ikke legge inn noen bilder nå. Men jeg kommer hjem på torsdag, så kan jeg fikse det da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dem ikke, jeg ser ingen av de du har laget her på første siden, og ikke halvparten av de på andresiden heller ;)

Men de på side 3 ser jeg, merkelig... det virker jo som om "alle andre" ser de?

De jeg ser er i alle fall LEKKRE ;):P

Jeg ser de heller ikke, men er enig med Basse om at de jeg ser er lekrte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser de heller ikke, men er enig med Basse om at de jeg ser er lekrte...

Hehe,min feil!

Har lastet den opp i Photobucket,og slettet dem igjen,da blir automatisk bildelinken borte og man kan ikke se bildene(regner med at alle har lagret de jeg lagde til dem,så da kan jeg jo slette dem).

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenny!

Lurte på om du gidder å lage en gave å en award for oss?? :P:P

Du har laget for meg før men så skrev du adr min på den å nå har jeg fått ny adr :P

LEGGER VED NOEN BILDER HVIS DU GIDDER....?a>a>a>a>

Jepp,kan lage :P

Sånnt lite tips til alle:Bildene blir penere klippet ut når de er store :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...