icebluelagoon Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Skrevet 13. Februar 2006 jada,jeg kan lage! Legg ut bilder.
Miko Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Skrevet 13. Februar 2006 Bilde1 Bilde2 Gjerne i blå eller grå farger , med sommerfugl
Marthe Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Skrevet 13. Februar 2006 jada,jeg kan lage! Legg ut bilder. Jeg skal reise til sverige nå, men kan du hente bilder fra min hjemmeside? www.webhund.tk Har hatt litt problemer med den, men håper den virker:) Jeg vil ha bilder av den korthårede Border collie tispen på den:) Gjerne en gull Award også Hvis ikke du vil hente fra hjemmesiden, kan jeg legge ut når jeg kommer hjem fra behandlingen
icebluelagoon Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Skrevet 13. Februar 2006 Kommer ikke inn på siden din,uansett hva jeg gjør ????
Basse Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Skrevet 14. Februar 2006 Har prøvd ihvertfall! Komentar?? Jeg ser dem ikke, jeg ser ingen av de du har laget her på første siden, og ikke halvparten av de på andresiden heller Men de på side 3 ser jeg, merkelig... det virker jo som om "alle andre" ser de? De jeg ser er i alle fall LEKKRE
Marthe Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Skrevet 14. Februar 2006 Jeg skal reise til sverige nå, men kan du hente bilder fra min hjemmeside? www.webhund.tk Har hatt litt problemer med den, men håper den virker:) Jeg vil ha bilder av den korthårede Border collie tispen på den:) Gjerne en gull Award også Hvis ikke du vil hente fra hjemmesiden, kan jeg legge ut når jeg kommer hjem fra behandlingen Jeg har hatt mye problemer med hjemmesiden, skal legge den på en ny server Nå sitter jeg i sverige, så jeg kan ikke legge inn noen bilder nå. Men jeg kommer hjem på torsdag, så kan jeg fikse det da;)
Marthe Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Skrevet 14. Februar 2006 Nå virker den Så du kan hente de bildene du vil ha:) Det er "´Tassa" jeg vil ha bilder av
Nina Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Skrevet 14. Februar 2006 Jeg ser dem ikke, jeg ser ingen av de du har laget her på første siden, og ikke halvparten av de på andresiden heller Men de på side 3 ser jeg, merkelig... det virker jo som om "alle andre" ser de? De jeg ser er i alle fall LEKKRE Jeg ser de heller ikke, men er enig med Basse om at de jeg ser er lekrte...
icebluelagoon Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Skrevet 14. Februar 2006 Jeg ser de heller ikke, men er enig med Basse om at de jeg ser er lekrte... Hehe,min feil! Har lastet den opp i Photobucket,og slettet dem igjen,da blir automatisk bildelinken borte og man kan ikke se bildene(regner med at alle har lagret de jeg lagde til dem,så da kan jeg jo slette dem).
Tine Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Skrevet 14. Februar 2006 Heisann bilder ligge inne på min hund under gizmo..jeg kan ikke legge bilder inn kan du bruke det ene i svart hvitt?
icebluelagoon Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Skrevet 20. Februar 2006 Her er de jeg har laget,muligens jeg har glemt èn,håper du sier ifra da isåfall Ble litt mindre fornøyd med noen av de,si ifra hvis dere ønsker noen endringer
Marthe Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Skrevet 20. Februar 2006 Tusen tusn tusen takk Du er utrolig flink! Jeg skal legge de ut med en gang
borderen Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Skrevet 20. Februar 2006 Er det noen som har lyst til å lage til meg og? La ved litt forskjellige bilder... Flere finnes på www.borderen.tk
meg123 Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Skrevet 20. Februar 2006 Hei Jenny! Lurte på om du gidder å lage en gave å en award for oss?? Du har laget for meg før men så skrev du adr min på den å nå har jeg fått ny adr LEGGER VED NOEN BILDER HVIS DU GIDDER....?
icebluelagoon Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Skrevet 20. Februar 2006 Er det noen som har lyst til å lage til meg og? La ved litt forskjellige bilder... Flere finnes på www.borderen.tk Får jeg lov til å lage til deg?? (Jenny med Kite fra THK)
icebluelagoon Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Skrevet 20. Februar 2006 Hei Jenny! Lurte på om du gidder å lage en gave å en award for oss?? Du har laget for meg før men så skrev du adr min på den å nå har jeg fått ny adr LEGGER VED NOEN BILDER HVIS DU GIDDER....? Jepp,kan lage Sånnt lite tips til alle:Bildene blir penere klippet ut når de er store
icebluelagoon Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Skrevet 21. Februar 2006 Har du glemt Tiko sin? Nei,har ikke glemt den,den ligger ferdig på den andr pc'en. Skal få lastet den opp og lagt den inn her
Hilde90 Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Skrevet 21. Februar 2006 Nei,har ikke glemt den,den ligger ferdig på den andr pc'en. Skal få lastet den opp og lagt den inn her ok
borderen Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Skrevet 21. Februar 2006 Får jeg lov til å lage til deg?? (Jenny med Kite fra THK) Hehe.. selvsagt! Kjempe flott hvis du hadde giddet det!! Som sagt finner du mange bilder på hjemmesiden min!
TineSimbaNana Skrevet 24. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2006 du kan bare lage fler til oss altså :)hehe
borderen Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Hehe.. selvsagt! Kjempe flott hvis du hadde giddet det!! Som sagt finner du mange bilder på hjemmesiden min! Venter i spenning jeg.... ps. var du i nkk bø?
icebluelagoon Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Skrevet 27. Februar 2006 De kommer,vært litt busy Nope,dessverre Line var der.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar