Basse Skrevet 27. August 2006 Rapporter Skrevet 27. August 2006 Kjempefine bilder Hihi også hoppe på trampolina da Utrolig fin jente (selv om jeg syns klippen er noe spesiell - og jadda jeg vet den skal være sånn, unnskyld), det ser ut til at hun vet hvordan hun skal stå i alle fall Siter
Guest Vicky Skrevet 27. August 2006 Rapporter Skrevet 27. August 2006 Nydelige bilder! Hun må jeg si er en av de nydeligste portisene jeg har sett. Også har hun fint utrykk! Lykke til videre med henne! Siter
Maria Skrevet 8. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2006 I dag stod den beste nyheten på LENGE på dogweb!! :) Chessea har HD - A ! Endelig kan mor puste lettet ut! Siter
TineSimbaNana Skrevet 8. September 2006 Rapporter Skrevet 8. September 2006 I dag stod den beste nyheten på LENGE på dogweb! :) Chessea har HD - A ! Endelig kan mor puste lettet ut! Så bra Siter
Guest Just me!! Skrevet 8. September 2006 Rapporter Skrevet 8. September 2006 Hun er utrolig pen! Siter
Guest Christine Skrevet 8. September 2006 Rapporter Skrevet 8. September 2006 I dag stod den beste nyheten på LENGE på dogweb! Chessea har HD - A ! Endelig kan mor puste lettet ut! Så bra banana Chessea er nydelig Siter
M.J Skrevet 8. September 2006 Rapporter Skrevet 8. September 2006 Hun er kjempefin. Portugisisk vannhund er en utrolig flott rase Tremenningen min har en liten portis valp på 3 mndr., herlig liten tass. Siter
Jeampi Skrevet 11. September 2006 Rapporter Skrevet 11. September 2006 Hun er så nydelig! Men blir valpene født uten pels på bakparten? Eller har der barbert henne på det valpebildet? *rødme* Siter
shira Skrevet 11. September 2006 Rapporter Skrevet 11. September 2006 så nydelig hun er. og al den pelsen, får så lyst å kose med Siter
Maria Skrevet 13. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2006 Takk for fine ord, alle sammen! Hun er så nydelig! Men blir valpene født uten pels på bakparten? Eller har der barbert henne på det valpebildet? *rødme* Valpene blir født med hår over hele kroppen, akkurat som alle andre hunder. Baken er barbert. Chessea var klippet bak da vi hentet henne, men vi lot det gro ut igjen, før vi klippet henne på nytt. Nytt bilde av Chessea; 14,5 måneder gammel: Bilde tatt hos Chesseas oppdretter i helgen. På bildet fra venstre: Chessea, meg, Harley (liggende), Breesea (helsøster til Chessea), Crystal (bak), Joysea (kortklippet, Chesseas mamma), Shellsea (kusine, liggende), Zira og Silje. Siter
millis Skrevet 13. September 2006 Rapporter Skrevet 13. September 2006 Nydelige hunden Syns di hvite labbene var stilige! Siter
Maria Skrevet 13. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2006 Hehe.. Takk skal du ha! Mange kommenterer at hun har 4 hvite labber, ja. Personlig legger jeg ikke merke til dem lengre. Siter
Maria Skrevet 5. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 Har vært på høstferie nå, og knipset noen fine bilder på stranda. Skal legge ut flere bilder i morgen, men noen av favorittene ligger på hjemmesiden allerede. Om turen står i bloggen. Ta gjerne en tur innom siden og se på bildene! En smakebit: Siter
Guest Just me!! Skrevet 8. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2006 Gud, så nydelig! Noen ned i veien er har fått en slik en, har ikke sett den enda men møtte de på teorikurset Siter
Maria Skrevet 8. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2006 Gud, så nydelig! Noen ned i veien er har fått en slik en, har ikke sett den enda men møtte de på teorikurset Takk skal du ha! Så spennende med flere portiser rundt om..! Hvor i verden holder du til da? Siter
Guest Just me!! Skrevet 8. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2006 Takk skal du ha! Så spennende med flere portiser rundt om..! Hvor i verden holder du til da? Oslo, eller mer nøyaktig Økern Ser du bor på Fjellhamar (Lørenskog, right?). Tanten min bor der Siter
Maria Skrevet 8. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2006 Oslo, eller mer nøyaktig Økern Ser du bor på Fjellhamar (Lørenskog, right?). Tanten min bor der Så spennende.. Da bor sikkert ikke valpen langt unna oss heller da. Hehe. Og kanskje jeg vet hvem tanta di er. Siter
Synne N Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2006 Chessea er nydelig Flotte bilder Siter
Maria Skrevet 11. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2006 Takk så mye.. Koselig med tilbakemeldinger. Men skinnet bedrar til tider.. Hehe. Fikk et nydelig hull i buksa mi nettop. Fra en utolmodig portis-fjomp som elsker å jage buksebein.. 8-) Siter
Guest Just me!! Skrevet 16. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2006 Så forresten portisvalpen på brukshund-dagen i går! Den var NYDELIG Med to hvite forlabber, seff Siter
Maria Skrevet 17. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2006 Her kommer dagens bildespam fra oss. Vi hadde en liten nisse-fotoshoot ute i hagen, som jeg ikke helt fikk til å få gode bilder ut av.. det er ikke så lett med en stykk lekelysten hund og en stykk fotograf med blåfrosne fingre! Men noen søte bilder fikk jeg da i hvertfall knipset. Forresten er også hjemmesiden oppdatert i dag, med nytt bilde på layouten og litt annet småtteri. http://www.portisen.com Wohooo! Jeg har stukket av med leggvarmer'ne! Dritkult! Hoppe over stigen mens man har raptus-anfall er en vinner, som vanlig Men så kan man ta seg tid til å posere litt GI DEN TIL MEG! I'm the boss! Ser jeg intelligent ut nå? Tigge om oppmerksomhet Siter
Recommended Posts