maysofie Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Ber om unnskyldning for dårlige bilder, men men! Etter å ha sovet et lite knippe timer så rullet vi ut av senga kl 11-ish, Lyn hadde ingen hast som vanlig Kl 12 hadde i vært ute og gått tur, så da ble det litt brunsj. Med håpefulle tilskuere Kl 13 hadde fikk hundene fire shapingsøkter hver - Lyn fikk øve på kroppskontroll/balanse/felt, Keo valgte vinke, kos og bukke. Ut på tur igjen, ilagt litt løpe rundt-trening, Lyn trenger visst oppfriskning på hvor nært vi skal løpe rundt gjenstanden Kl 15-ish var vi snart hjemme igjen, da hadde snøen begynt å melde seg. Kl 16 måtte jeg innse tapet mot skrulokket på pequillo-glasset...... Fortsatte statistikk-prosjektet mitt litt, ikke så veldig imponert over mine egen slip-up i tellingen eller andres avlsprioriteringer.. Litt før kl 18 ventet jeg på et par medlemmer før årsmøte Kl 19 satte vi i engasjert årsmøte. Kl 20 var det gjennomgang av fjorårets regnskap og introduksjon til ny styrestiling Kl 21 var vi ferdig, og jeg hadde visst fått meg styreverv i nemnda! Ble møtt av dette smisketrynet når man omsider var kommet seg hjem i tåka Kl 22 hadde jeg litt dårlig samvittighet for hundene etter en dag med høvelig lite aktivitet, så etter luftig fikk de en liten treningsøkt til. Keo jobber på nytt triks, min utsikt ble da litt ... hårete Kl 23 hadde jeg sendt avgårde en hel haug med mails, prøvd å fortsette på prosjekt uten hell, kapitulerte til å ordne litt på ny hjemmeside og googlet etter ny PC. Dogsa tok det helt chill mens man tastet på maskina si Kl 01 var vi ute på siste luftetur og sullet opp til sengs 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Savner deg og vosane <3 gleder meg til sommen <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Jeg liker nerdinga og hundene dine! Spesielt frøken smisketryne [emoji7] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2017 Lyn er så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Om man ikke liker tilskuere når man spiser så er ikke hund det rette dyret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts