Snoffe Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 10.30 dro vi oss opp av sengen å fikk se at snøen var kommet på et besøk. Ca.11.30 etter å ha slipt Casper ut i hagen for å gå på do og litt husarbeid spiste vi endelig frokost, vel Casper tok seg en dupp Ca. 12.30 måtte jeg ha meg en hvil på sofaen. Den siste timen ble brukt på støvsuging og rydding. Ca.13.30 hadde jeg en liten kos og prat med Snøprinsessen halen hennes er blitt helt vanvittig lang den siste uken! Ca.14.30 var vi på tur i skogen vår. Veldig deilig å bare rusle rolig mens Casper får gjøre det han vil, ja med mindre jeg vil ta bilde Ca.15.45 var vi kommet hjem og begynt å varme opp middagen. Sosekjøtt, fløtepoteter og rosenkål. Bare rester gubben bestemte at han ville ha fløte i sosekjøttet så da ble det sånn. Ca. 16.30 havnet vi i sofaen igjen med en kopp te Tok dette bildet like etter på, og så sovnet jeg. Klokken 19 ble neste bilde tatt. Ganske uggen i formen (som vanlig etter å ha sovet). Casper hadde flyttet seg litt siden sist bilde. Klokken 20 er det tid for Casper sine medisiner, og kattene har funnet ut at de også får litt godis hvis de står parat Klokken 21 så vi Farmen, velger å se den litt senere så vi kan spole over reklamen Casper fikk seg en noe mitvillig tur i hagen før vi satt på farmen da Klokken 22 spiste jeg en skål med musli og biola. Etter dette var det ikke mer bateri på mobilen, det som hendte etter siste bilde var sofa, tv og litt surfing på nettet. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Så søt Casper er. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Så søt gjeng! Jeg savner veldig å ha katter og hunder sammen... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 2. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Akkurat nå, plutte skrev: Så søt Casper er. Takk Akkurat nå, Teserere skrev: Så søt gjeng! Jeg savner veldig å ha katter og hunder sammen... Takk syntes det er veldig deilig å ha katter og hunder sammen, spesielt når de går så godt i lag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Ønsker meg katt jeg og... Ser jo så idyllisk ut med Casper og kattene Forventningene mine sier at det vil ikke bli helt sånn her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 11. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 56 minutter siden, LØJ skrev: Ønsker meg katt jeg og... Ser jo så idyllisk ut med Casper og kattene Forventningene mine sier at det vil ikke bli helt sånn her Her er det ganske idyllisk, og over alle forventninger! Til og med mamma sin hund glir rett inn i flokken, og han fordrar ikke kattene til mamma Tror vi har vært veldig heldig med individene vi har fått 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts