QUEST Skrevet 28. Januar 2017 Rapporter Skrevet 28. Januar 2017 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Fytti-katta-156113b.html Ufordragelig 'mann'.. Det sier en hel del om fyren, at han syns det er 'morsomt' å kaste en katt over et rekkverk..at TV kanalen i tillegg valgte å vise det, er like ille. Søppel, begge deler! Siter
Ganzie Skrevet 28. Januar 2017 Rapporter Skrevet 28. Januar 2017 er det mulig?? Jeg hadde kjippa filmteam og idioten sjøl rett ut av døra på øyeblikket, og anmeldt det tvert! Driter i om det "bare" var en halvmeter, hva **** er vitsen i å græbbe tak i ei katt og slenge den av gårde?! Det hadde ikke vært OK om det var 10 cm ned en gang. Sånt gjør man bare ikke, punktum! Men synes det sier alt om holdningene til programleder, produsent og kanalen som tydeligvis synes det er helt ok 2 Siter
Raksha Skrevet 28. Januar 2017 Rapporter Skrevet 28. Januar 2017 Jeg hadde og kjeppjaget hvem somhelst som hadde gjort noe sånt med en av mine katter! Langt ned eller ei Siter
Ozzy Skrevet 28. Januar 2017 Rapporter Skrevet 28. Januar 2017 Artikkelen er 10år gammel. Men ja, stygt gjort! Siter
Raksha Skrevet 28. Januar 2017 Rapporter Skrevet 28. Januar 2017 32 minutter siden, Ozzy skrev: Artikkelen er 10år gammel. Men ja, stygt gjort! Siter
Recommended Posts