Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyreplageriet får fortsette :(


yurij
 Share

Recommended Posts

23 minutter siden, 2ne skrev:

Men det er jo ikke en pen gangart. Jeg satt og venta på at forbeina skulle ryke på flere av videoene, jeg :( 

Nei sant? Hvem fant ut at dette var PENT liksom? De kunne figurert i en eller annen fantasy skrekkfilm... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Justisia skrev:

Han visste nok hva han gjorde, den godeste Obama ja. På FB er det flere som mener Trump er dyremishandler og ene med det andre. Svjv har ikke Trump gjort annet enn å sette forslaget på "pause" inntil videre, men dette velger mange glatt å overse. Trump er visst forferdelig og bryr seg ikke om dyr i det hele tatt heller, for han spiser kjøtt og kjøttindustrien i USA er forferdelig. Altså, han har vært president i 1 uke, så selvsagt viser han jo da at han ikke liker dyr på andre måter enn mat siden han ikke har gjort noe med kjøttindustrien enda.

Unnskyld meg, men nå må jeg faktisk bruke noen edgeminutter for å spørre deg om du har lest noe mer om Trump og hans holdninger til dyr og miljø? 

Hans sønner elsker å dra til afrika og skyte løver og leoparder som lever i fangenskap for at rike menn skal føle penis vokse mens de "jakter" store rovdyr for 100,000dollar.

Trump har uttalt at sirkus uten elefanter ikke er sirkus.

Trump har allerede satt igang vedtak for å åpne utbygging av olje/gassledning gjennom sårbar natur, noe verdenssamfunnet nesten klarte å stoppe. Men nå er det penger å tjene.

Trump fornekter klimaendringer, og er en business"tyrann" som ser på dyr og miljø som en kilde til å tjene mer penger. Det er ikke individer eller sårbare økosystemer, det er muligheter til å tjene penger for Trump. I hans valgkamp-kampanje var der ikke ett ord om dyrevern. Å påstå at diskusjonene om hans syn på natur og miljø er et politisk spill og angrep mot han - er ganske kunnslapsløst IMO.

Trump er det verste som kan skje USAs dyr og natur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Unnskyld meg, men nå må jeg faktisk bruke noen edgeminutter for å spørre deg om du har lest noe mer om Trump og hans holdninger til dyr og miljø? 

Hans sønner elsker å dra til afrika og skyte løver og leoparder som lever i fangenskap for at rike menn skal føle penis vokse mens de "jakter" store rovdyr for 100,000dollar.

Trump har uttalt at sirkus uten elefanter ikke er sirkus.

Trump har allerede satt igang vedtak for å åpne utbygging av olje/gassledning gjennom sårbar natur, noe verdenssamfunnet nesten klarte å stoppe. Men nå er det penger å tjene.

Trump fornekter klimaendringer, og er en business"tyrann" som ser på dyr og miljø som en kilde til å tjene mer penger. Det er ikke individer eller sårbare økosystemer, det er muligheter til å tjene penger for Trump. I hans valgkamp-kampanje var der ikke ett ord om dyrevern. Å påstå at diskusjonene om hans syn på natur og miljø er et politisk spill og angrep mot han - er ganske kunnslapsløst IMO.

Trump er det verste som kan skje USAs dyr og natur. 


Jada, det har jeg. Men nå var det ikke hva jeg har lest og vet som var saken da. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Trump er det verste som kan skje USAs dyr og natur. 

Det er så utrolig sørgelig at dette er sant. Jeg er stressa og bekymret av å tenke på hvordan dette skal gå i 4 år fremover. :(

For å legge til i listen over dritt han finner på, denne muren som han er så besatt av å få bygget langs Mexicogrensen, den vil ødelegge en hel haug for pattedyr, reptiler og amfibier som krysser grensen. Som f.eks jaguar, oselot og puma i Arizona, som krysser grensen ofte. De to førstnevnte har ikke vært sett i Arizona på  mange år, før inntil nå og dersom det blir vegger langs hele grensa så vil det sette en stopper for naturlig utbredelse av mange dyrearter, og kan ha en stor påvirkning i forhold til dyr som migrerer for å finne mat. Det må jo mur til i vannet dersom dette skal være effektivt mot ulovlige immigranter, i mange elver og lave innsjøer hvor sjøkuer tilbringer mye tid... Det kan rett og slett være en fullstendig katastrofe for dyrelivet dersom denne veggen kommer opp.

Æsj ass, er så utrolig deprimerende å tenke på... Kan enda ikke fatte at han ble president... 
 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27. januar 2017 at 0:40 PM, Siri skrev:

Nei sant? Hvem fant ut at dette var PENT liksom? De kunne figurert i en eller annen fantasy skrekkfilm... 

Omtrent på samme vis som jeg undrer på hvem i huleste som mener det er pent med neseborene( minimale sådanne) plassert mellom øynene på en hund..:no:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, QUEST skrev:

Omtrent på samme vis som jeg undrer på hvem i huleste som mener det er pent med neseborene( minimale sådanne) plassert mellom øynene på en hund..:no:

 

Og kuperte ører, men det er det jo mange her på hundesonen som liker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Og kuperte ører, men det er det jo mange her på hundesonen som liker...

Det er mange hundefolk generelt som syns det er ok å fjerne friske kroppsdeler av hunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...