Zitka Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2017 Noen som har tips til gode flat-oppdrettere? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 20. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2017 http://www.flatcoat-arwen.com/ ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 20. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2017 Kennel waternuts Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 20. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2017 Kennel North Pride er fersk, har hatt bare ett kull, men veldig fornuftig og fin tispe. Jeg Har ikke utbredt erfaring med flat, men ho er usedvanlig avbalansert i hodet til flat å være Verdt å sjekke ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 20. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2017 3 timer siden, Cavalierflat skrev: Kennel waternuts Sent fra min SM-G925F via Tapatalk De jeg også skulle skrive opp, møtt veldig trivelige og flinke hunder derfra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2017 En treningsvenn som i "alle år" har hatt Flat til jakt og bruks har hentet de to siste fra Kennel Sort Guld. At hun kjøper derifra er ett kvalitetsstempel i seg selv syns jeg, ellers aner jeg ikke stort om Flat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 23. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2017 http://www.kalexas.com Dyktige, pene og snille Oppdrettaren er veldig seriøs, anbefalast! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 23. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2017 http://www.starflats.se/ kjenner en flat herfra som jeg ikke har sett maken til når det gjelder arbeidskapasitet samtidig som at det ikke finnes noe stress. Den jeg kjenner er godkjent redningshund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2017 Oi dette var en tråd etter min smak! Og @Krutsi vurderer dere flat? @Avani er det Emma du kjenner? Lest litt på bloggen til eieren nemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 24. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2017 15 minutter siden, SiriEveline skrev: Oi dette var en tråd etter min smak! Og @Krutsi vurderer dere flat? @Avani er det Emma du kjenner? Lest litt på bloggen til eieren nemlig. Nei, det er for noen andre.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 24. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2017 27 minutter siden, SiriEveline skrev: Oi dette var en tråd etter min smak! Og @Krutsi vurderer dere flat? @Avani er det Emma du kjenner? Lest litt på bloggen til eieren nemlig. Stemmer det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts