Bordercollie Skrevet 16. Januar 2017 Rapporter Skrevet 16. Januar 2017 Hei! Jeg skal hente min hund nr2 om 2uker Men det navnet jeg hadde planlagt til han passer ikke heelt.. Jeg ville kalle han Black Jack da min andre hund heter Whiskey og jeg syntes det klinget så fint sammen.. Men valpen er for hvit til å hete Black Jack desverre Kom gjerne med sære/uvanlige navn, kanskje noe som passer med tanke på whiskey? Har vurdert navnet bourbon Valpen er en border/collie blanding, legger med bilde av skjønningen Siter
laikamor Skrevet 16. Januar 2017 Rapporter Skrevet 16. Januar 2017 Hva med bare Jack? Evt finne navn på noen typer whiskey, f.eks jameson? Siter
Mackenzie Skrevet 16. Januar 2017 Rapporter Skrevet 16. Januar 2017 Hva med noen på den lista her? Av de likte jeg særlig Clyde, Jameson og Weller Siter
Pixie Skrevet 16. Januar 2017 Rapporter Skrevet 16. Januar 2017 Chivas? Eller andre typer brennevin, så de blir whisky og port, whisky og sherry, eller bare whisky og coke? Siter
Malamuten Skrevet 17. Januar 2017 Rapporter Skrevet 17. Januar 2017 Arak, Ouzo, Punch, Raki, Rom, Schnapps, Jäger, Bar, Martini. Siter
Bordercollie Skrevet 18. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2017 Jeg tenkte på å bare kalle han Jack, men så er det så ''normalt''.. Skal se igjennom den lista! Det er jo liksom ganske stor avgjørelse, bikkja skal jo faktisk hete det hele livet Takk for forslag! Siter
Recommended Posts