Absolute Entertainer Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 3 minutter siden, Betty skrev: Skjønner skuffelsen, men de tar vel ingen sjanser ... Men, 22 egg da! Er ikke det ganske mye? Sa de noe om kvaliteten? Håper fryseforsøk går bra når den tid kommer. De vet ingenting før imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 26 minutter siden, Absolute Entertainer skrev: De vet ingenting før imorgen Okei. Hjelpes meg som jeg håper vi slipper ivf og alt det medfører. Syns du er beintøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 8 minutter siden, Betty skrev: Okei. Hjelpes meg som jeg håper vi slipper ivf og alt det medfører. Syns du er beintøff! Er ingen ønskesituasjon nei.. men får håpe jeg skal får premie for alt strevet ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 28 minutter siden, Absolute Entertainer skrev: Er ingen ønskesituasjon nei.. men får håpe jeg skal får premie for alt strevet ❤️ ❤ Hva bestemmer frys / ikke frys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 2 hours ago, Annik said: Jeg har begynt å gå med håret i en topp, og det er omtrent så langt som jeg har lyst å strekke meg når det kommer til håret mitt Planer om å ta litt av lengden(det er plutselig ned til korsryggen), men tror nok ikke jeg blir helt fortrolig med barbert på sidene Jo, men jeg vil jo ikke gjøre noe som ikke er bra for henne heller. Samtidig er jeg en veldig lite hysterisk mamma og nysgjerrig på hva og hvorfor Men utifra hvor lite vi bruker bæresele, så ser jeg for meg at det er lite av det vi gjør som kan utvikle seg til et problem Er du medlem i gruppen Norsk Bæregruppe på facebook? Jeg har lært utrolig mye der hvertfall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 5 minutter siden, Wachita skrev: Er du medlem i gruppen Norsk Bæregruppe på facebook? Jeg har lært utrolig mye der hvertfall! Nei. Jeg vurderte å melde meg inn, men så for meg at det ble litt som i babymatgruppene(og ikke minst hundegruppene). En gjeng høner hvor ting skal sies og gjøres 100% rett hele tiden Men jeg får ta en ny vurdering på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 2 minutter siden, Annik skrev: Nei. Jeg vurderte å melde meg inn, men så for meg at det ble litt som i babymatgruppene(og ikke minst hundegruppene). En gjeng høner hvor ting skal sies og gjøres 100% rett hele tiden Men jeg får ta en ny vurdering på det Det er kommet en ny bæregruppe på fb også, Bæregruppe for nybegynnere. (hvor man ikke blir henvist til lagrete innlegg og tidligere svar) så lenge hun sitter riktig ergonomisk og trives med å sitte utover uten at hun blir overstimulert er det jo ikke noe problem, bare veldig viktig at hun sitter eregonomisk riktig for hennes del, akkurat der er jeg blitt litt hysterisk siden vi har barn med veldig alvorlig hd.. så gjør alt man kan for å ikke skade kroppen dems når de er så små (senoppdaget hd er f.eks. Hakket mer styrete enn det vi står i nå liksom..) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 49 minutter siden, Krilo skrev: Det er kommet en ny bæregruppe på fb også, Bæregruppe for nybegynnere. (hvor man ikke blir henvist til lagrete innlegg og tidligere svar) så lenge hun sitter riktig ergonomisk og trives med å sitte utover uten at hun blir overstimulert er det jo ikke noe problem, bare veldig viktig at hun sitter eregonomisk riktig for hennes del, akkurat der er jeg blitt litt hysterisk siden vi har barn med veldig alvorlig hd.. så gjør alt man kan for å ikke skade kroppen dems når de er så små (senoppdaget hd er f.eks. Hakket mer styrete enn det vi står i nå liksom..) Takk for tips! Får se på den gruppa også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 1. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 Taptatalk tullet til hele innlegget. Idag er jeg stolt som fy! Lille vesle jenten min hadde mot nok til å stå imot 10 åringer som drev på med å kalle andre første og andre klassinger stygge ting på bussen. Ikke bare hadde hun mot nok til å stå opp for de andre mot eldre elever, men hun sa ifra til både bussjåføren og læreren og satt seg ved siden av eleven som gjaldt på vei hjem og hadde sagt at alle skal ha det bra <3 Læreren ringte meg og sa jeg kunne være ordentlig stolt av å ha ei så fin og empatisk jente som alltid står opp for de stille og forsiktige, inkluderer alle i lek og så flink til å se om det er noen som ikke har funnet noen andre å leke med og drar dem med seg. Flink til å stå opp mot urettferdighet mot andre, og veldig opptatt av at alle må være snille mot hverandre <3 Tenk at jeg har skapt noe så fint inni seg! Jeg er så stolt av henne. (Hjelper å tenke på når ting ikke går på skinner her hjemme og hun er ei lite wannabe tenåringsdramaqueen ) 26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 1. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 tapatalk rotet til alt Slette denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 3 minutes ago, Perfect Image said: Taptatalk tullet til hele innlegget. Idag er jeg stolt som fy! Lille vesle jenten min hadde mot nok til å stå imot 10 åringer som drev på med å kalle andre første og andre klassinger stygge ting på bussen. Ikke bare hadde hun mot nok til å stå opp for de andre mot eldre elever, men hun sa ifra til både bussjåføren og læreren og satt seg ved siden av eleven som gjaldt på vei hjem og hadde sagt at alle skal ha det bra <3 Læreren ringte meg og sa jeg kunne være ordentlig stolt av å ha ei så fin og empatisk jente som alltid står opp for de stille og forsiktige, inkluderer alle i lek og så flink til å se om det er noen som ikke har funnet noen andre å leke med og drar dem med seg. Flink til å stå opp mot urettferdighet mot andre, og veldig opptatt av at alle må være snille mot hverandre <3 Tenk at jeg har skapt noe så fint inni seg! Jeg er så stolt av henne. (Hjelper å tenke på når ting ikke går på skinner her hjemme og hun er ei lite wannabe tenåringsdramaqueen ) Det er akkurat slik trygge, selvstendige og viljesterke jenter er! De vet forskjellen på rett og galt og tør å stå opp for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 Du har all grunn til å være stolt! Fine S!!! ❤❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 Han her altså han imponerer med hver eneste dag, så mye pågangsmot og ren glede i en sånn liten kropp som har hvert gjennom så mye alt nå i livet 10 mnd har han rukket å bli også, tiden går bare bittelitt fort med 2 små barn i hus altså 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 Alltid så lykkelig @Krilo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev: Alltid så lykkelig @Krilo Stort sett han har et sikkelig temperamant da, og blir illsint om du leger han fra deg for å ordne noe å han ikke ser deg, og illsint om det er noe han vil ha han ikke får tak i eller man tar fra han noe, særlig vannflaska hans men utenom det er han så og si blid døgnet rundt, som samboer sa her en natt kl 03.30, han er irriterendes blid, da lå han og sang, skravlet og klappet i hendene i senga si 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 4 timer siden, Perfect Image skrev: Taptatalk tullet til hele innlegget. Idag er jeg stolt som fy! Lille vesle jenten min hadde mot nok til å stå imot 10 åringer som drev på med å kalle andre første og andre klassinger stygge ting på bussen. Ikke bare hadde hun mot nok til å stå opp for de andre mot eldre elever, men hun sa ifra til både bussjåføren og læreren og satt seg ved siden av eleven som gjaldt på vei hjem og hadde sagt at alle skal ha det bra <3 Læreren ringte meg og sa jeg kunne være ordentlig stolt av å ha ei så fin og empatisk jente som alltid står opp for de stille og forsiktige, inkluderer alle i lek og så flink til å se om det er noen som ikke har funnet noen andre å leke med og drar dem med seg. Flink til å stå opp mot urettferdighet mot andre, og veldig opptatt av at alle må være snille mot hverandre <3 Tenk at jeg har skapt noe så fint inni seg! Jeg er så stolt av henne. (Hjelper å tenke på når ting ikke går på skinner her hjemme og hun er ei lite wannabe tenåringsdramaqueen ) Jeg ønsker et arrangert ekteskap i mellom min sønn og din datter, er det innafor ? Jeg er redd han er mye borte ( til skogs), men han er god på å lage mat og har ( en genetisk uforklarlig) ordenssans og en oppriktig kjærlighet til alle dyr Hun er så fin den frøkna di 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 8 timer siden, Marie skrev: ❤ Hva bestemmer frys / ikke frys? Om man er i fare for overstimulering eller ei. Jeg hadde mange egg ut, men er i god form. Så grunnet eggene her at de fryser ned alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 Om man er i fare for overstimulering eller ei. Jeg hadde mange egg ut, men er i god form. Så grunnet eggene her at de fryser ned alle. Har vært gjennom det samme som deg. Veldig kjedelig! Sender deg en klem.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 Akkurat nå, Lillekrapyl skrev: Har vært gjennom det samme som deg. Veldig kjedelig! Sender deg en klem. Sent from my iPhone using Tapatalk Var det fryseforsøket etterpå du ble gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 Var det fryseforsøket etterpå du ble gravid? [emoji4]Det var på søskenforsøk, og har fremdeles et igjen på frys fra det forsøket. Hadde to fryseforsøk fra forsøket, men dessverre negative. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 2. September 2017 Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 9 timer siden, Lillekrapyl skrev: Det var på søskenforsøk, og har fremdeles et igjen på frys fra det forsøket. Hadde to fryseforsøk fra forsøket, men dessverre negative. Sent from my iPhone using Tapatalk Men. Førstemann kom med IVF, mens tvillingene da satt på egenhånd etter de to negative FER? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 2. September 2017 Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 Men. Førstemann kom med IVF, mens tvillingene da satt på egenhånd etter de to negative FER?Storebror på første fryseforsøk. Jentene kom på ferskforsøk privat, etter to avbrutte forsøk, to negative frys og et negativt fersk.Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 2. September 2017 Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 3 av 22 egg befruktet bare.. Jeg er helt knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. September 2017 Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 12 timer siden, Absolute Entertainer skrev: Om man er i fare for overstimulering eller ei. Jeg hadde mange egg ut, men er i god form. Så grunnet eggene her at de fryser ned alle. Overstimulering...? Kanskje ikke rett tidspunkt å spørre mer på da. 43 minutter siden, Absolute Entertainer skrev: 3 av 22 egg befruktet bare.. Jeg er helt knust Så dårlige nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 2. September 2017 Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 58 minutes ago, Absolute Entertainer said: 3 av 22 egg befruktet bare.. Jeg er helt knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts