Lillekrapyl Skrevet 1. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2017 Det er så herlig lesning @Absolute Entertainer - gleder meg med deg - Så nydelig hun er @Marie <3 Jeg har fri idag, og er hjemme med jentene. De har nå sovet i straks 4,5 time. Til vanlig sover de i 2,5- 3 timer. Fått gjort mye da, satt på vaskemaskin nummer fire for dagen, ryddet på plass klær, ryddet stua, satt på to oppvaskmaskiner og betalt regninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 1. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2017 Siden snøen faktisk har blitt liggende et par dager, så har jeg bestilt akebrett! Håper bare det kommer fram før snøen regner bort eller begynner å smelte igjen Vinter på nord-vestlandet er liksom ikke det beste for aking Edit; Har brukt en halv evighet på å finne akebrettet i riktig farge... Jeg kommer til å slite om Karoline bestemmer seg for å hate lilla når hun blir eldre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2017 On 30.11.2017 at 11:47 AM, rosinbolle said: Mi får ikke julekalender i år... Tror jeg er den eneste i barselgruppa osv som ikke har laga kalender, men altså. Hun er 16 måneder. Hun skjønner ikke greia likevel. Vi kjører heller ikke julekalender (også som eneste i barselgruppen) selv om storebror er 2,5år. Men vi skal ha fokus på hyggelige aktiviteter og å skape god julestemning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 1. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2017 Det begynte forresten å regne 10 minutter etter jeg skrev her inne at akebrett var bestilt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 1. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2017 Junior fikk ikke adventskalender før i fjor, da var han nesten 2,5 år. I år skjønte han tegninga og ble hysterisk lykkelig da han kom ut på kjøkkenet i morges og så kalenderne. (ja, i flertall) I år er det nemlig innkjøpt en sjokoladekalender til junior, og to Haribo-kalendre, en til mor og en til junior 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 1. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2017 5 timer siden, Lillekrapyl skrev: Det er så herlig lesning @Absolute Entertainer - gleder meg med deg - Så nydelig hun er @Marie <3 Jeg har fri idag, og er hjemme med jentene. De har nå sovet i straks 4,5 time. Til vanlig sover de i 2,5- 3 timer. Fått gjort mye da, satt på vaskemaskin nummer fire for dagen, ryddet på plass klær, ryddet stua, satt på to oppvaskmaskiner og betalt regninger. Hvor får man tak i sånne barn? Jeg vil også ha. Vi har aldri hatt så lang lur noen sinne vi hadde noen få på rundt tre timer, men da var jeg bra mange ganger ute i vogna og sjekka om ungen var fortsatt pusta også ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 1. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2017 43 minutter siden, rosinbolle skrev: Hvor får man tak i sånne barn? Jeg vil også ha. Vi har aldri hatt så lang lur noen sinne vi hadde noen få på rundt tre timer, men da var jeg bra mange ganger ute i vogna og sjekka om ungen var fortsatt pusta også ? Må bare si at dette var et unntak altså, tror aldri de har sovet så lenge før Storebror hadde også et sovehjerte da. Men det er igrunn mer utrolig at to barn kan sove så lenge, at ikke en av de våkner tidligere.. Men du sier noe - jeg er ikke ute i vogna og sjekker, da våkner mine. Jeg har de foran huset, og åpner dør/vindu og lytter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 1. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2017 39 minutter siden, Lillekrapyl skrev: Må bare si at dette var et unntak altså, tror aldri de har sovet så lenge før Storebror hadde også et sovehjerte da. Men det er igrunn mer utrolig at to barn kan sove så lenge, at ikke en av de våkner tidligere.. Men du sier noe - jeg er ikke ute i vogna og sjekker, da våkner mine. Jeg har de foran huset, og åpner dør/vindu og lytter. Det var så forferdelig stille i babycallen, ungen pleide jo aldri å sove lenger enn 1,5 time og da blir man jo nervøs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 2. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2017 Herregud, @Absolute Entertainer, nå ble jeg GLAD!! Musikeren og jeg er herved godkjent fosterhjem med kurs. Det går veldig bra med mor og barn, såvidt vi vet, men ting kan jo endre seg. Vi venter til etter jul før vi snakker om hva vi ønsker å gjøre videre, foreløpig står vi kun til disposisjon. Jeg har jo lyst på en miniMusiker også, egentlig, så jeg mistenker at vi kommer til å bli enige om at vi venter til etter bryllupet før vi bestemmer oss for noe... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 3. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2017 På 28. november 2017 at 6:57 PM, Mud skrev: Ledd meg fillete av historiene deres Jeg også! Mer,mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 3. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2017 Jeg har en morsom historie om nevøen min. Jeg passet han en dag for noen år siden. Han satt naken i stolen med en skål ostepop på fanget å så på tv. Plutselig la han tissen sin oppi skålen og sa; see tante!! En STOR ostepop... Og en gang når jeg skulle bade han, så stappa han tissen sin i munnen på en sånn lekefisk i plast 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 3. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2017 Her har vi hatt en rolig dag på sofaen med masse film. Guttungen endte opp med 40,5 i feber, og siden gubben er bortreist for øyeblikket så kom mamma for å se til Liam mens jeg handlet inn yoghurt og paracet. Så i morgen blir det ikke no skole og bare hjemmekos på han. Vil også ønske dere en god første advent fra oss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 7. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2017 Bare for at tråden ikke skal forsvinne langt nedover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2017 Isåfall kan jeg skrive noe her jeg! J danset på Chateu neuf i helgen, og den følelsen da hun gikk opp på scenen! Herlighet...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 7. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2017 Om 1 uke har jeg vært mamma i 6 mnd Kidden er 6 mnd om 1 uke Hvor ble tiden av? Kom hjem fra barsel i går jo (føles hvertfall så fort som tida flyr) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 7. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2017 24 minutes ago, Red Merle said: Om 1 uke har jeg vært mamma i 6 mnd Kidden er 6 mnd om 1 uke Hvor ble tiden av? Kom hjem fra barsel i går jo (føles hvertfall så fort som tida flyr) Det går altfor fort mini her er 8 mnd 2.juledag! Han ble jo nettopp født, og var jo så bitteliten der han kom for tidlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2017 Henrik begynner i bhg 03.januar, da er han litt over 14 mnd skjønner virkelig ikke hvor året ble av så fort, og med alt styret vi har hvert med på, og særlig når tiden står stille på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 7. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2017 Bare vent, neste uke begynner de på barneskolen, om en uke er det videregående, og plutselig har de fått seg kjærste og jobb og har tenkt å flytte ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 7. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2017 Det går alt for fort. Begynner å gå opp for meg at L egentlig ikke er den lille babyen min lenger. Jeg kaller han det fortsatt da, og han svarer, så jeg later som om han fortsatt er det. Lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 7. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2017 2 timer siden, Martine skrev: Det går alt for fort. Begynner å gå opp for meg at L egentlig ikke er den lille babyen min lenger. Jeg kaller han det fortsatt da, og han svarer, så jeg later som om han fortsatt er det. Lillegutt H kommer til å være babyen min leeenge enda, selv om han nå snart er 2... ulempen med å være minstemann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 7. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2017 Minstemann her i huset er 18 år og bor borte dette skoleåret. Fortsatt minsten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 8. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2017 6 timer siden, *Marianne* skrev: H kommer til å være babyen min leeenge enda, selv om han nå snart er 2... ulempen med å være minstemann? Jeg spør han stadig vekk om han alltid kommer til å være babyen min. Ja, sier han, så da er det vel sånn da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Mira2.0 Skrevet 8. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2017 Jeg ser mine to vokser til, er 7 og 3 år. Jeg elsker å se dem bli store. I dag sendte jeg mini i barnehagen uten bleie på (riktignok hjem for å skifte på sengene, men ). De blir flinkere med hunden, mer selvstendige og mye flinkere til å fortelle om ting de opplever. Skravlebøtter, begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 8. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2017 Hvis jeg kan regne all sovingen, så har jeg også en baby i huset. Søvndiagnose er noe herk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2017 1 time siden, Mira2.0 skrev: Jeg ser mine to vokser til, er 7 og 3 år. Jeg elsker å se dem bli store. I dag sendte jeg mini i barnehagen uten bleie på (riktignok hjem for å skifte på sengene, men ). De blir flinkere med hunden, mer selvstendige og mye flinkere til å fortelle om ting de opplever. Skravlebøtter, begge to Da har du samme alder mellom som på mine. Hvordan har det vært? Har de glede av hverandre selv om det er endel i aldersforskjell? Leker de sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts