Wildlife Skrevet 11. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2016 Hver gang hunden vår drikker begynner han å hoste/harke/brekke seg etterpå. Dette er så å si hver bidoge gang han drikker. Er dette noe vi bør sjekke ut eller noe vi kan gjøre noe med? Andre som har vært borti dette så ofte og hva kan det skylles? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frk-franzen Skrevet 30. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2017 Denne var litt i eldste laget, men Min hund gjør også det, jeg mistenker at hun får vann i nesen Det kommer kun når hun drikker vann, ingen tegn til ubehag ellers, så jeg er ikke veldig bekymret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 30. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2017 Min hund gjør det, han er operert for lammelser i halsen og hoster, harker og brekker seg fordi åpningen i strupehodet nå er unormalt stor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 1. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Hos oss hjalp det en liten stund med å sette vannskåla høyere så han slapp å bøye halsen så når han drakk. Men nå hoster han like mye igjen. Tror dog ikke det er grunn til bekymring. ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts