Gjest Skrevet 7. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2017 For meg forløper dette litt såher: Enten sikre jordens befolkning oppmot 10 milliarder i befolkning, eller ha dyrevelferd. Enn så kontroversielt som det er, mener jeg vi mennesker ikke har noen rett til å utnytte dyr bare for å putte flere mennesker på denne jorda. Da burde vi heller ha en pest og/eller noe som minker befolkningen, for hva godt gjør det å få enda flere mennesker som pusher enda flere økosystemer? Det gjør bare vondt verre, og minsker verdien til dyr som individer. Hvorfor er det bare vi som har rett til å være her og ha det bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2017 1 time siden, Kangerlussuaq skrev: For meg forløper dette litt såher: Enten sikre jordens befolkning oppmot 10 milliarder i befolkning, eller ha dyrevelferd. Enn så kontroversielt som det er, mener jeg vi mennesker ikke har noen rett til å utnytte dyr bare for å putte flere mennesker på denne jorda. Da burde vi heller ha en pest og/eller noe som minker befolkningen, for hva godt gjør det å få enda flere mennesker som pusher enda flere økosystemer? Det gjør bare vondt verre, og minsker verdien til dyr som individer. Hvorfor er det bare vi som har rett til å være her og ha det bra? Nå fikk jeg skikkelig makaber assosiasjon til australias forsøk på å overvinne bestanden av villkaniner ved å slippe ut virus 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 15. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2017 I've been a bad bad boy and need to be punished. Kjøpte en organic skjorte i dag under meget sterk tvil, men den var fet og halve prisen av de jeg egentlig hadde lyst på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 28. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2017 Kurs i ku signal, hvor viktig det er med sttressfri håndtering, og legge opptil gode kuliv med kyr som holder seg lengre og lever lenger, og da vil omsetting bli bedre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts