Gå til innhold
Hundesonen.no

Lillelulle

Calina

Recommended Posts

Skrevet

Takk for gratulasjoner! :D

Her er dagen igår - deilig vær, hele fjellet for oss selv,og på kvelden ble det en herlig båttur,dog uten hundene...de lå hjemme og sov. :)

Odin485_lite.jpg

Odin466_lite.jpg

Odin488_lite.jpg

Odin495_lite.jpg

Odin465_lite.jpg

En av de beste dagene så langt i år. :(

• 3 weeks later...
  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Noen nye bilder. Dagene går med til turer og trening. Nå håper vi på å komme ut og starte snart. :P

Odin521.jpg

:P

• 1 month later...
Skrevet

Treningene fortsetter, selv om det er sommerferie. :D Det blir selvfølgelig trent lydighet og vi må bli flinkere til å trene spor...

Men det gøyeste i hele verden for Odin, er gruppe C innen RIK.... :rolleyes:

IMG_1291_9lite.jpg

Mamma da....-jeg trenger ikke sitte her! se da - jeg kan hoppehoppehoppe..!

IMG_1297_11lite.jpg

Ok...-om jeg sitter slik du maser om, får jeg belønning da..??

IMG_1296_10lite.jpg

JESS ! :D:D

Skrevet

Fant dette og...her har han nettopp vært ute i vannet og hentet leken sin, etter at jeg kastet den litt skjevt under apport... :D (matmor kan ikke kaste)

Odin527.jpg

Skrevet

Takk, takk! :)

Nå ble jeg sittende og kikke i alle bildene her,og fant et søtt et fra ifjor engang...lille flagermusen til mamsen det.... ;)

Odin014_LITE.jpg

Skrevet

Odin er like vakker som alltid.. :icon_redface: Har fått øynene opp for de sjokkis-brune etter å ha sett din lillegutt. Han er den flotteste av dem alle :icon_redface:

Skrevet

Takk takk ! :icon_redface: Er glad jeg har fine gutten min ja...-er ikke ofte en får en slik hund i hus. Nå tenker ikke jeg på utsiden, men mest på det som er inni. En mer stabil, snill, utadvendt, glad og trygg hund skal en lete lenge etter.

Odin er min kamerat og læremester. Takket være ham vet jeg hva som kan finnes i en hund,og det er jeg evig takknemlig for.

odin_tur.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Nye bilder av gullet idag - vi er ute og nyter soooool...! hehe...

*sitter fint*

Odin556_L.jpg

*fant noe annet å se på*

Odin552_L.jpg

*hmpfh! hva var den lyden der nede ??*

Odin553_L.jpg

:rolleyes::wub:

Skrevet

Åååå lille nydelige nurket.

Han er så hærlig altså.

Kan ikke du komme ut her en dag så tar vi en tur til hanøy å slepper dem løs i innhengingen vi har der?(er jo båndtvang hele året her:( )

Skrevet

Åååå lille nydelige nurket.

Han er så hærlig altså.

Kan ikke du komme ut her en dag så tar vi en tur til hanøy å slepper dem løs i innhengingen vi har der?(er jo båndtvang hele året her:( )

Det kan vi godt. :) Ta med kamera og fange villskapen på film da! :):)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...