Wildlife Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Vi var på fjelltur i dag og bikkja har klart å revet seg opp noe. Hva bør vi gjøre med dette? Har renska det når vi kom hjem og en gang til nå seinere. Bør det sees på av veterinær? Ser ut som det bare er helt øverst i hudlaget. Skrapt opp liksom. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare men ser ikke dypt ut. Kommer enda litt blod på bomullen når jeg renser såret. Han virker ikke til å plages. Første skramme. Muligens jeg er helt hønemor her?? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Jeg hadde hatt på litt optimapH hvis jeg hadde giddet å brydd meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 La det være mest mulig i fred Mine belgere har stadig vekk skrubbsår oppetter beina, og eg oppdager de som regel ikke før skorven løsner. De sårene gror helt fint av seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 15. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Ok takk? var nok bare at det var en veldig synlig plass. Men da skal vi se om det ikke ordner seg selv☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Du kan jo tenke som så: Ville du dratt til legen om det der var på hånda di? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts