Louise Skrevet 23. September 2016 Rapporter Skrevet 23. September 2016 Hei. Jeg vil bare hilse på alle. jeg heter Louise. Jeg, eller hele familien, har fått oss en sort buhund valp. Han heter Aiko. Klem til alle 5 Siter
QUEST Skrevet 23. September 2016 Rapporter Skrevet 23. September 2016 Gratulerer med nytt familiemedlem Kanskje vi kan få se ett bilde av hvalpen? 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 23. September 2016 Rapporter Skrevet 23. September 2016 Hei på deg Louise, velkommen hit! 1 Siter
Louise Skrevet 23. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2016 1 time siden, QUEST skrev: Gratulerer med nytt familiemedlem Kanskje vi kan få se ett bilde av hvalpen? Tusen takk. Kommer nok et bilde ja. Er jo kjempe stilt av han☺ Siter
Louise Skrevet 23. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2016 1 time siden, Stine skrev: Velkommen Takk.☺ 1 time siden, QUEST skrev: Gratulerer med nytt familiemedlem Kanskje vi kan få se ett bilde av hvalpen? Takk. Ja må vise bilde av han☺ Siter
Katharina Skrevet 23. September 2016 Rapporter Skrevet 23. September 2016 Hei ☺️ Velkommen hit ☺️ Buhunder er så fiiiine Siter
Snøfrost Skrevet 23. September 2016 Rapporter Skrevet 23. September 2016 Velkommen hit. Gleder meg til å se bilder av valpen Hvilken kjønn, farge og foreldre har den? Synes det er litt morsomt å følge med litt i kulissene på norsk buhund. Er en rase jeg selv kunne tenkt meg kanskje engang i fremtiden. 1 Siter
Recommended Posts