Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

En ikke-brukt Thera-Paw sko str. T/F. Potebredde: 3 inches, potelengde: 3 3/4 inches. Håndleddstykkelse: Opp til 5 inches. Håndleddslengde: 3 1/2 inches. Les mer om skoen her; http://www.therapaw.com/

The ultra-cushioned interior pad alleviates pain, which reduces lameness, and promotes more even weight distribution. The perforated top sole and eye-hole design allow the paw to breathe, reducing moisture build-up at the injured site. Thera-Paw is easily cleaned by rinsing with warm water. Mild detergent may be used. It air dries in less than one hour, and is ready for immediate reapplication.

100,-?

24977236281_6eb22b3f25_c.jpg

Sele fra EzyDog størrelse S. Brukt en gang. 50,-?

25986871155_6a1251f6cd_c.jpg

Refleksbrystsele. Passet til flat coated retrieverhannhunden da han var rundt 6-7 måneder. Kan kanskje passe en liten tispe? 30,-.

25070546305_714ed72a04_z.jpg

Webmaster: 50,-? Breeders: 50,-?

27055424184_2f67d5a37d_z.jpg

Breeder's brystsele i størrelse L (må være en veeeldig liten L, den passet til basenji). 30,-.

24774929970_446248c35a_z.jpg

Flettet hanefot, lite brukt (to litt forskjellige lengder da det var til to hunder av to vidt forskjellige størrelser). 30,-.

23489822916_9a0a174bdd_c.jpg

Refleksvester kan gies bort om du kjøper noe annet. :P

Begge er 35-45 cm over ryggen (har ikke målt, men den gule er lengre enn den oransje).

24443663153_249abc178f_z.jpg

24977233391_4762acedc3_z.jpg

Skrevet

Hanefoten og Webmasteren hvis den passer en vorsteh på 64 cm høyde og 28 kg og den ikke passer til SoppenCamilla sin hund

Skrevet

19 minutter siden, Bananen skrev:

Størrelsen på Webmasteren er L. :) Den mangler fleecefôring på stroppen bak.

Tror den passer en Vorsteh på den størrelsen, den passet til Amigo som var en liten goldenhanne på 33 kg.

Har hanefoten enda @lijenta.

Da tar jeg begge deler. JA hvis ikke selen passer for tiltenkt hos Soppen Camilla da

Skrevet
På 18.9.2016 at 1:09 PM, Bananen skrev:

Breeder's brystsele i størrelse L (må være en veeeldig liten L, den passet til basenji). 30,-.

24774929970_446248c35a_z.jpg

Litt usikker på basenjistørrelse, men tror du denne kan passe en kelpie tispe?  Hun er ca 46.5 cm og 18 kg.

Skrevet
1 time siden, mokken skrev:

Litt usikker på basenjistørrelse, men tror du denne kan passe en kelpie tispe?  Hun er ca 46.5 cm og 18 kg.

Skal se om jeg finner et bilde av den på Kamar når jeg kommer hjem! :) Men jeg mener han var året-to da han brukte den, og han har fra den tiden vært 40-42 cm og 10-11 kg.

Skrevet
2 timer siden, Bananen skrev:

Skal se om jeg finner et bilde av den på Kamar når jeg kommer hjem! :) Men jeg mener han var året-to da han brukte den, og han har fra den tiden vært 40-42 cm og 10-11 kg.

Har du mulighet til å måle brystreimen for meg? (Fra ende til ende).

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...