lillisho Skrevet 16. September 2016 Rapporter Skrevet 16. September 2016 Deres erfaring med denne rasen? Vi vurderer den i kombinasjon med en Eurasier tispe ønsker en liten tur kamerat som er grei for alle i familien, små som store og ikke så bjeffete. Alt av informasjon taes imot med stor takk Siter
Lillekrapyl Skrevet 16. September 2016 Rapporter Skrevet 16. September 2016 Eneste jeg vil si er at det er mye helseproblemer på rasen. Alt fra hjertefeil til vannhode med mer. Så vær veldig obs på det i jakten på en ny hund. Siter
lillisho Skrevet 16. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2016 Ja, det er vi veldig klar over så vi kjøper ikke hva som helst Siter
Wilhelmina Skrevet 16. September 2016 Rapporter Skrevet 16. September 2016 En fantastisk herlig rase som også er veldig allsidig og kan brukes til mye forskjellig innen hundesport (min konkurrerer i blodspor og rally). Elsker å jobbe (i alle fall min). Fantastisk gemytt, bare snill og god og lykkelig hele tiden. Markedsføres som en enkel nybegynnerhund, noe jeg synes er utrolig synd da mange ender opp som overvektige sofaputer. Helsa er selvsagt et stort minus, bruk god tid på å undersøke linjer og velg en oppdretter som prioriterer helse. 2 Siter
Recommended Posts