Sprettballen Skrevet 18. September 2016 Rapporter Skrevet 18. September 2016 På 16.9.2016 at 3:15 PM, Turb skrev: Kanskje litt OT det her også, men er alle fornøyde med orbiloc? Jeg synes de begynner å lyse dårlig ganske fort nemlig - de er jo ganske dyre og jeg forventer egentlig at de skal holde mer enn et par mnder (maxmax - forrige fikk dårligere lys etter to-tre uker) før lyset svekkes betraktelig (hjelper ikke å bytte batteri btw - lyser fremdeles dårlig). Ser at Hund som hobby skriver de har 3 års garanti, så blir den dårlig på såpass kort tid, ville jeg reklamert Siter
SiriEveline Skrevet 18. September 2016 Rapporter Skrevet 18. September 2016 Jeg har to orbiloc lys og tror de er sånn ca 3 år gamle og lyser som bare rakkern de altså, har bare vært å bytte batteri ved behov (noe som ikke er veldig ofte akkurat). Siter
Anette Skrevet 18. September 2016 Rapporter Skrevet 18. September 2016 På 9/16/2016 at 10:00 PM, Turb skrev: Har hendt med to separate lys som er kjøpt med ganske lang tids mellomrom i to forskjellige land... nei, har ikke klaget. Siden det også skjedde med det andre så har jeg på en måte antatt at de er sånn... jeg måtte for en kunde bytte 3 ganger, de sluttet å fungere med en gang. men utenom det, ingen andre. Siter
Turb Skrevet 19. September 2016 Rapporter Skrevet 19. September 2016 11 timer siden, Anette skrev: jeg måtte for en kunde bytte 3 ganger, de sluttet å fungere med en gang. men utenom det, ingen andre. Så det er jeg og en til som har uflaks hahaha Siter
Mumle Mu Skrevet 20. September 2016 Rapporter Skrevet 20. September 2016 På 19.9.2016 at 11:11 AM, Turb skrev: Så det er jeg og en til som har uflaks hahaha Du tror vel virkelig ikke at ikke vi har hatt uflaks med de lysene vi også, vel? Akkurat samme efraring som deg, selfølgelig 1 Siter
Sprettballen Skrevet 21. September 2016 Rapporter Skrevet 21. September 2016 Vi fikk i posten i dag! Spent på å prøve de ut Håper de holder så lenge som produsenten lover. 1 Siter
Recommended Posts