Lillekrapyl Skrevet 9. September 2016 Rapporter Share Skrevet 9. September 2016 I august bestilte jeg en dåpsgave på nett. Fikk ingen ordrebekreftelse eller liknende per epost, så sendte nettbutikken en epost, uten å få svar. Gaven dukket opp i posten, men da jeg sjekker nettbank ser jeg at det er trukket 2 ganger. Sender nettbutikken en ny epost, og får til svar at dette skal hun sjekke opp i. Dette for over en uke siden, uten at jeg har hørt noe mer. Purret opp for to dager siden. Nå ikveld får jeg en SMS fra Posten om at det er pakke på vei til meg fra denne nettbutikken.. Så tydeligvis har det skjedd en dobbeltbestilling og dobbeltbetaling. Har på nytt sendt epost. Men hva gjør jeg med pakken jeg får? Kan jeg la være å hente den? Må jeg hente den og benytte meg av angrefrist? Noen som vet? Står på nettsiden at ved angrefrist må kjøper betale frakt begge veier, og det er jeg svært lite interessert i. Blir litt oppgitt når jeg ikke har noen form for ordrebekreftelse, og heller ikke får svar på mine siste henvendelser.. Snakk om nesten 1000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 9. September 2016 Rapporter Share Skrevet 9. September 2016 Betalt med kredittkort? For da tar du kontakt med banken, får hjelp derfra og jeg ville ikke ha hentet ut pakken.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 10. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2016 Puh, det ordnet seg. Fikk svar om at beløpet ble returnert igår, og at jeg skulle la være å hente den pakken. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.