Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønsker å lufte hund(Trondheim)


Student
 Share

Recommended Posts

Hei,

jeg er veldig glad i hund og er vant til å ha hund rundt meg siden barndommen. Jeg er student og har ikke lov til å ha dyr på hybelen. Hvordan kan jeg komme i kontakt med noen som har hund og som kanskje vil ha litt hundelufting? Som student kan jeg lufte på dagtid også. Bor på stokkanhaugen og har estenstadmarka rett ved siden av. Får helt vondt i meg når jeg ser alle som lufter hundene sine. Kribler i fingrene etter å kose og gå tur, løpe og se en glad hund.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville prøvd å lagt ut et innlegg på facebook grupper som hund i trondheim og hund i trøndelag. Er du heldig så finnes det jo noen i nærheten som vil ha litt hjelp så du slipper å farte rundt for å hente hunden først :) Siden du ikke har mulighet til å ha hunden på hybelen og dermed må ha den akkurat når du skal ut å gå så er det jo ikke sikkert at folk har mulighet til å levere hunden selv, eller ikke sikkert de ønsker det heller da vinningen går litt opp i spinningen om de må ut å kjøre for å levere og hente, selv om de sparer seg en gåtur. Men nå er det vell mange som har hund i områdene der regner jeg med så det burde jo ordne seg :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...