Angelina Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Kan man bruke denne http://www.biltema.no/no/Fritid/Kjaledyrutstyr/Hund/Retrieverkobbel-2000031793/ til utstillingbånd? Det er strup og jeg burde ha ett utstillingbånd med strup med hundene mine ifølge hundetreneren. Eller hvordan er utstillingbånd med strup? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Hva som er hensiktsmessig avhenger både av rase og individ. Et slikt kobbel er ubrukelig på mine, men mulig det funker på større hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Etter min mening er det ikke noe mer grunn til å bruke strup på utstilling enn ellers. Det finnes mange gode og fine halvstrup som ikke kveler hunden når du viser den frem. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 8. September 2016 Rapporter Share Skrevet 8. September 2016 Akkurat de der er godt og vel i lengste laget til utstilling etter min mening.. Men bruker samme type bånd, bare kortere og litt tynnere selv. Mange som lager dem i pancord etc, Mine er bestilt fra Linna Zoo (søk på fb), jeg liker dem godt for de holder seg på plass når man løper men legger seg rett ned på halsen når man vil det uten masse dill som det er med enkelte av disse med "lås" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts