Piacavalier Skrevet 25. August 2016 Rapporter Skrevet 25. August 2016 Hei Jeg er på jakt etter en sele som kan brukes til tur, lett trekk og jogging. Hunden (cavalier) er 6kg. Hvilken vil dere anbefale? Siter
Sprettballen Skrevet 26. August 2016 Rapporter Skrevet 26. August 2016 Hva med turselen til Minipina? Den får du sydd på mål Den har festepunkt lengre bak og egner seg greit til lett trekk http://minipina.com/hundeutstyr/tur-sele.html Siter
simira Skrevet 26. August 2016 Rapporter Skrevet 26. August 2016 Zero DC sitter fint på gårdshunden min i samme størrelseskategori. Siter
mokken Skrevet 27. August 2016 Rapporter Skrevet 27. August 2016 Mr sykkelsele, er veldig fornøyd med den til både turer og jogging. Til jogging synes jeg den sitter hakket mer stabilt på enn zero dc. Lykke som er en middels str kelpietispe bruker str 4. Siter
mushi Skrevet 27. August 2016 Rapporter Skrevet 27. August 2016 Jeg brukte zero dc til min lille hund som dro som en gal. Fikk aldri gnagsår eller rar pust og jeg var veldig fornøyd. Siter
Recommended Posts