Perfect Image Skrevet 4. Februar 2018 Rapporter Skrevet 4. Februar 2018 Den fremtidige gartneren Jeg er så imponert og blir så glad over å se hvor flinke Noor og Ninja er med henne! 1 Siter
Anooni Skrevet 4. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2018 30 minutter siden, Jeas_89 skrev: Gratulerer med herlig valp Tusen takk Akkurat nå, Perfect Image skrev: Den fremtidige gartneren Jeg er så imponert og blir så glad over å se hvor flinke Noor og Ninja er med henne! Veldig stolte over de to store, så er Neytiri veldig flink til å lese språk og respekterer det, unngår mye unødvendig bøll på den måten Ja den planten, enda hvor godt Neytiri sikra seg vakthold, så skjedde det noe der 5 Siter
Koriander Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 Herregud, så søt! Elsker blue merle, det er så spesielt og fint. Siter
Toril Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 Gratulerer med enda en vakker skapning!! Siter
Anooni Skrevet 5. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 6 timer siden, Koriander skrev: Herregud, så søt! Elsker blue merle, det er så spesielt og fint. De er spesielle, jeg har brukt lang tid på å venne meg til den fargen 6 timer siden, Toril skrev: Gratulerer med enda en vakker skapning!! Tusen takk 5 timer siden, Raksha skrev: Ååh gratulerer med lille blå! Tusen takk 1 Siter
Anooni Skrevet 6. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2018 6 minutter siden, mokken skrev: Gratulerer med den lille! Tusen takk Siter
Rocket Skrevet 6. Februar 2018 Rapporter Skrevet 6. Februar 2018 Gratulerer med en liten blå frøken! Blir et nydelig trekløver de tre der! Siter
Anooni Skrevet 6. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2018 Akkurat nå, Rocket skrev: Gratulerer med en liten blå frøken! Blir et nydelig trekløver de tre der! Tusen takk! Siter
Katharina Skrevet 12. Februar 2018 Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 Gratulerer. Så nydelig bebis collie Siter
Anooni Skrevet 12. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 5 timer siden, Katharina skrev: Gratulerer. Så nydelig bebis collie Tusen takk Siter
Raksha Skrevet 12. Februar 2018 Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 Hellenuffen Hvordan er hun å ha i hus? Jeg er så misunnelig at jeg er hakket før grønn. Siter
Anooni Skrevet 12. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 29 minutter siden, Raksha skrev: Hellenuffen Hvordan er hun å ha i hus? Jeg er så misunnelig at jeg er hakket før grønn. Hun er våken Utrolig morsom, kreativ og lettlært. Veldig behagelig, bare hun får sin dose med litt utfordringer i hverdagen 1 Siter
Anooni Skrevet 18. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2018 I dag fyller Noor 3 år 3 Siter
QUEST Skrevet 18. Februar 2018 Rapporter Skrevet 18. Februar 2018 På 12. februar 2018 at 4:45 PM, Anooni skrev: Hun er nå veldig søt, selv om hun har 'feil' farge.. 28 minutter siden, Anooni skrev: I dag fyller Noor 3 år Grattis til Noor! 1 Siter
Rocket Skrevet 18. Februar 2018 Rapporter Skrevet 18. Februar 2018 On 2/12/2018 at 6:02 PM, Raksha said: Hellenuffen Hvordan er hun å ha i hus? Jeg er så misunnelig at jeg er hakket før grønn. Samme her, men jeg er ikke hakket før, jeg er irrgrønn. Gratulerer med dagen til Noor! Skikkelig pen dame! 1 Siter
Anooni Skrevet 18. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2018 (endret) 2 timer siden, Rocket skrev: Samme her, men jeg er ikke hakket før, jeg er irrgrønn. Gratulerer med dagen til Noor! Skikkelig pen dame! Haha dere altså Tusen takk ❤ Endret 18. Februar 2018 av Anooni Siter
Anooni Skrevet 7. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2018 Litt nye bilder Neytiri er blitt 4 mnd og skal entré valperingen allerede neste helg 2 Siter
Anooni Skrevet 16. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2018 Lille valpelurven var på sitt første valpeshow i helgen, og jeg er så himla stolt av henne Vi har av diverse grunner ikke fått trent noe med utstillingsline en eneste gang. Hun har heller aldri vært på en plass med så mye folk og andre hunder i tillegg var dette innendørs. Men valpisen viste seg vakkert, stod pent og hadde en super opplevelse av det hele Vi var 4 collie valper, hvorav 3 var tisper. Neytiri ble beste tispe med HP og BIM 4 Siter
Anooni Skrevet 17. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2018 9 timer siden, Raksha skrev: Hun er så vakker Tusen takk Siter
Recommended Posts