Anooni Skrevet 17. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2017 På Saturday, December 17, 2016 at 10:30 AM, Red Merle skrev: Dette var flotte og pene langhårs collier Tusen takk! Ninja har fått løpetid, og går alt etter planen håper vi på valper i månedskiftet mars/april ❤ 3 Siter
Mackenzie Skrevet 25. Januar 2017 Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 Håper du lager kulltråd? Det finnes nemlig lite som er søtere enn collie-bebbiser 1 Siter
Anooni Skrevet 26. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2017 På Wednesday, January 25, 2017 at 11:52 AM, Mackenzie skrev: Håper du lager kulltråd? Det finnes nemlig lite som er søtere enn collie-bebbiser Det kan jeg selvfølgelig gjøre! Drøye 4 laaaange uker før en skal på UL 2 Siter
Perfect Image Skrevet 26. Januar 2017 Rapporter Skrevet 26. Januar 2017 Masse masse lykke til, håper det blir full uttelling, gleder meg til å se hva som kommer ut av komboen Siter
Anooni Skrevet 26. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2017 3 minutter siden, Perfect Image skrev: Masse masse lykke til, håper det blir full uttelling, gleder meg til å se hva som kommer ut av komboen Tusen takk! Siter
Anooni Skrevet 2. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2017 Snøen kom plutselig tilbake, så da fikk jeg anledningen til å prøve begge to i skiløypa allikevel. Og det ER så gøy! Her skulle det egentlig komme noen bilder, men de ville ikke laste seg opp Siter
Anooni Skrevet 8. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mars 2017 Ninja gikk tom, så vi får prøve igjen til høsten Synes hun er litt for lekker (både utvendig og mentalt) til at det ikke skal komme noe etter henne, men jeg er jo ikke heeeelt objektiv sånn egentlig 4 Siter
tutle Skrevet 8. Mars 2017 Rapporter Skrevet 8. Mars 2017 Så trist hun gikk tom! Veldig pen er hun uansett (og jeg er objektiv)! 1 Siter
Anooni Skrevet 9. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2017 13 timer siden, tutle skrev: Så trist hun gikk tom! Veldig pen er hun uansett (og jeg er objektiv)! Ja, var litt kjedelig, men vi får bare prøve igjen Tusen takk for det Siter
Anooni Skrevet 7. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2017 Ninja har startet påskeferien noen dager tidligere enn meg og Noor, og ble med gjengen på hytta allerede i dag Vi reiser etter på mandag. Må si det er littegranne trist med en hund, selv om den ene er godt selskap, da 5 Siter
Anooni Skrevet 18. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2017 Ser mange publiserer at det er vinter både sørover og nordover, så vi kan vel ikke klage på at vi har fått full vår her i Midt-Norge 8 Siter
Anooni Skrevet 29. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2017 Siden det er så populært med vegetarisk kosthold for tiden, slapp jeg like gjerne hundene på sommerbeite. Henter de til høsten 4 Siter
Anooni Skrevet 7. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2017 Må bare skryte litt av Ninjaen, som endelig klarte det jeg har sett på som helt håpløst Hun har jo sin hvite flekk på kroppen, som har gjort det litt vanskelig i utstillingsringen. Nå ble ikke hun kjøpt som noen utstillingshund, men hun har vært dratt med på lasset når Noor er blitt vist, både som valp og voksen. Og tross flekken, så har hun ikke gjort det dårlig; hun har flere reserve cert, men hun har ikke nådd helt frem pga den flekken. Så jeg hadde meg som mål å få ett reserve cert til (hun har ett lite og ett stort fra før), så kunne jeg kalle henne reserve champion Og Ninja skulle da altså vise seg å endelig rykke forbi alle de påmeldte tispene, tross både flekken og pelsen liggende hjemme - og stod plutselig fremst med certet og endte som BIM, dette certet betydde mer enn jeg kan beskrive 10 Siter
Toril Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Skrevet 7. Juni 2017 Gratulerer så mye!!!!!! Skulle bare mangle at de ikke kan se forbi en liten feiltegning når resten er så bra!! Siter
Anooni Skrevet 7. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2017 18 minutter siden, Toril skrev: Gratulerer så mye!!!!!! Skulle bare mangle at de ikke kan se forbi en liten feiltegning når resten er så bra!! Tuusen takk! 1 minutt siden, MegaMarie skrev: For noen vakre collier du har! Tusen takk! Siter
Anooni Skrevet 18. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2017 Prøvde oss på å hente enda ett lite cert på Ninja, og skal si denne utstillingsgreia er bra bingo Hun fikk jamen gult, igjen pga flekken, men gult har hun da ikke fått før. Jaja, vi liker farger Ellers går dagene i mye tur, lek og litt trening, helt normal hverdag tross for ferietid for vår del 3 Siter
Anooni Skrevet 8. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2017 Vi nyter naturen og alt det fine den har å by på. Høsten spesielt er min favoritt årstid, så gleder meg til alle turer vi har planlagt fremover 3 Siter
Anooni Skrevet 14. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2017 Nok en vakker dag på fjellet Gikk med bestevenninna mi og hennes BC, Victor 3 Siter
Mavic Skrevet 14. September 2017 Rapporter Skrevet 14. September 2017 3 timer siden, Anooni skrev: Nok en vakker dag på fjellet Gikk med bestevenninna mi og hennes BC, Victor ❤️❤️ 1 Siter
Anooni Skrevet 7. Desember 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2017 Litt bilder fra tidligere i høst, nå har vi masse snø og fantastiske skiforhold 5 Siter
Anooni Skrevet 4. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2018 Hils på vår lille blå, Neytiri (Perfect Image Keep Ur Head Up High) Hun kom til oss på tirsdag, og så langt er vi svært fornøyde og riktig imponert over hvor fornuftig, selvsikker og trygg hun er Elendige mobil bilder, håper været stabiliserer seg så jeg får lufta speilrefleksen litt 17 Siter
QUEST Skrevet 4. Februar 2018 Rapporter Skrevet 4. Februar 2018 Nydelige hunder og flotte bilder! Siter
Anooni Skrevet 4. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2018 Akkurat nå, QUEST skrev: Nydelige hunder og flotte bilder! Tusen takk 1 Siter
Recommended Posts